נאום לאומה

נסראללה מכחיש את השמועות על מצב בריאותו: "יש לי רגישות"

לאחר חרושת השמועות שנעו בין מחלת שפעת קשה ועד לאשפוז בטיפול נמרץ, מכחיש מזכ"ל החיזבאללה בנאום לרגל יום השנה השלישי לחיסול הגנרל האיראני קאסם סולימאני, את השמועות (בעולם)

איצלה כץ | כיכר השבת |
סובל מרגישות כבר 30 שנה. חסן נסראללה בנאומו (צילום מסך)

מזכ"ל חיזבאללה, חסן נסראללה, נאם הערב (שלישי) לעם הלבנוני. בנאום, שצולם בבונקר בו הוא מסתתר, התייחס נסראללה לחרושת השמועות בעולם על מצבו כולל גם בתקשורת הישראלית. כזכור, בשבוע שעבר ביום שישי ביטל נסראללה את נאומו הצפוי במפתיע בשל מצבו הרפואי.

בתקשורת הישראלית ובעולם כולו ניזונו משמועות שהופצו בעיקר בתוך לבנון, לפיהן מצבו של נסראללה קשה מאוד וכי הוא מאושפז בבית חולים כשהוא מורדם ומונשם. בארגון מיהרו להכחיש אולם ברשתות התקשורת השונות סירבו להאמין לדיווחים.

הערב, כאמור, יצא מזכ"ל הארגון בעצמו על מנת להכחיש את השמועות. לפי הפרסום ב'כאן 11', נסראללה נשא נאום לרגל יום השנה השלישי לחיסולו של מנהיג משמרות המהפכה האיראני, הגנרל קאסם סולימני, התנצל נסראללה בפני מעריציו על הבהלה שעורר. "אני רוצה להרגיע אותם. ראיתי בתקשורת הישראלית ובחלק מהתקשורת במדינות המפרץ שאמרו שהועברתי לטיפול נמרץ ומכשיר נשימה - אין צורך לבהלה".

נסראללה שיתף בנאומו את סיבת ביטולו הפתאומי של הנאום אותו היה אמור לשאת ביום שישי האחרון. "אשתף אתכם בכנות, יש לי רגישות רפואית מסויימת ממנה אני סובל כבר 30 שנה לפחות. היא תוקפת אותי לפעמים. גם ביום שישי האחרון היא תקפה אותי ולכן נאלצתי לבטל את הנאום. זה עניין שגרתי. אם לא היה נאום שהייתי אמור לשאת ביום שישי אף אחד לא היה חושב שקרה משהו חריג".

בנאומו, התייחס נסראללה לממשלה החדשה שהוקמה בישראל ואמר: "אנחנו מכירים את נתניהו שנים רבות, אם מישהו רוצה להפחיד אותנו, כבר חווינו אותו. מה שחדש הוא שהממשלה היא תערובת של מושחתים וקיצונים. הממשלה הזו לא מפחידה אותנו, זה יזרז את סוף היישות הציונית".

הוא התייחס גם לעלייתו של השר איתמר בן גביר להר הבית ואמר: "מה שקרה היום והעמדות הפלסטיניות ושל מדינות ערב רבות מוכיח שהם פונים לכיוון מסוכן. אם מסגד אל-אקצא והמקומות הקדושים ייפגעו ע"י האנשים האלה, זה לא יפוצץ את המצב רק בתוך פלסטין אלא באזור כולו. אנו אומרים לכל מדינות העולם, אם אתם לא רוצים מלחמה באזור - עליכם לרסן את המשוגעים הקיצוניים האלו".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר