עוד הדלפה מהספר

העימות בין הנסיכים מסעיר את הממלכה; "קרע והפיל אותי"

אחרי שבתחילת השבוע נחשף קטע מספרו של הנסיך הפורש הארי, הבוקר פורסמה בבריטניה הדלפה נוספת מהספר ומהמריבה האלימה בין יורש העצר לאחיו | כל הפרטים מהדרמה בין האחים שמסעירה את בריטניה (חדשות בעולם)

ציקי ברנדוין | כיכר השבת |
שני הנסיכים הבריטיים (צילום: שאטרסטוק)

שוב הדלפה מספרו של הנסיך הארי שעתיד לראות אור בקרוב. על פי הפרסום הבוקר (חמישי) בעיתון הגארדיאן, עולים פרטים חדשים מהעימות האלים בין יורש העצר הנסיך וויליאם לבין אחיו הנסיך הפורש הארי.

על פי הפרטים החדשים עולה כי במהלך המפגש, טען הנסיך וויליאם כי מייגן מרקל היא "קשה", "גסה" ו"שוחקת". לדברי הנסיך הארי, העימות החל להסלים בעקבות הדברים.

בקטע שהודלף מספרו של הנסיך הארי טוען הנסיך הפורש כי "וויליאם תפס אותי בצווארון, קרע את השרשרת שלי והפיל אותי על הרצפה".

לדברי הנסיך הארי, בעקבות האירוע הוא נפצע בגבו. בעקבות כך התפתחו חילופי האשמות כשהנסיך וויליאם טען כי הוא בסך הכל מעוניין לעזור.

בתגובה, הנסיך האיר הזועם השיב: "אתה רציני? עוזר לי? סליחה - ככה אתם קוראים לזה? עוזרים לי??" בעקבות כך, לטענתו הנסיך וויליאם החל לקלל אותו.

עוד קודם לכן קרא הארי לאחיו לשתות מים - בתגובה, כך לדברי הנסיך הארי, וויליאם "הניח את המים, קרא לי בשם אחר, ואז בא אלי. הכל קרה כל כך מהר. כל כך מהר. הוא תפס אותי בצווארון, קרע לי את השרשרת והפיל אותי לרצפה. נחתתי על הקערה של הכלב, שנסדקה מתחת לגב שלי, ונחתכתי מהרסיסים. שכבתי שם לרגע, המום, ואז קמתי על הרגליים ואמרתי לו לצאת".

בהמשך טען כי וויליאם יצא, ואז חזר והתנצל וביקש מהנסיך הארי שלא לספר לרעייתו, מייגן. "אתה מתכוון שלא אספר לה על זה שתקפת אותי?" בתגובה, אמר וויליאם: "לא תקפתי אותך".

לטענתו, לא סיפר לאשתו מייד, אך סיפר לפסיכולוגית שלו ובהמשך סיפר גם לאשתו, אחרי שראתה את הפציעות בגבו.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר