חשף: "הייתי גזען"

הנסיך הארי: הרגתי מחבלים; בארגון הטרור הגיבו: "ברחת כמו לוזר"

בריאיון מעורר סערה נוסף, הנסיך הארי אומר כי הוא היה גזען עד שפגש את רעייתו • עוד טען כי חיסל באפגניסטן 25 אנשי ארגון הטרור 'טאליבן' שעקץ (עולם)

ציקי ברנדוין | כיכר השבת |
(צילום: שאטרסטוק)

בריאיון נוסף לקראת ספרו החדש שעתיד לצאת בשבוע הבא, הנסיך הפורש הארי ממשיך לספק לכלי התקשורת סיפורים מעוררי סערה.

כך למשל טען בריאיון כי בעת שירותו באפגניסטן הרג 25 חיילים של ארגון הטרור טאליבן "כמו חיילי שחמט". בארגון הטרור שבינתיים חזר לשלוט במדינה מיהרו לעקוץ: "כלי השחמט השתלטו על הלוח, אתה ברחת לארמון של סבתא כמו לוזר".

בריאיון שהעניק לרשת האמריקנית CBC אמר כי "הייתי גזען לפני שפגשתי את מייגן מרקל (רעייתו של הנסיך הארי, צ"ב)".

עוד טען: "נכנסתי לתוך זה תמים לחלוטין. לא היה לי מושג שהעיתונות הבריטית כל כך גזענית. לעזאזל, כנראה הייתי גזען לפני היחסים עם מייגן".

כשנשאל אם הוא חושב שהיה גזען לפני שהכיר את רעייתו השיב: "אני לא יודע. נגיד את זה ככה, לא ראיתי אז את מה שאני רואה עכשיו".

בבית המלוכה לעת עתה מסרבים להגיב לשלל הריאיונות שמעניק הנסיך הפורש, אחיו של יורש העצר הנסיך וויליאם ובנו של המלך צ'רלס השלישי.

בשבוע שעבר נחשף קטע מספרו של הנסיך הארי בו נטען על ידי הנסיך הפורש כי "וויליאם תפס אותי בצווארון, קרע את השרשרת שלי והפיל אותי על הרצפה".

לדברי הנסיך הארי, בעקבות האירוע הוא נפצע בגבו. בעקבות כך התפתחו חילופי האשמות כשהנסיך וויליאם טען כי הוא בסך הכל מעוניין לעזור.

בתגובה, הנסיך האיר הזועם השיב: "אתה רציני? עוזר לי? סליחה - ככה אתם קוראים לזה? עוזרים לי??" בעקבות כך, לטענתו הנסיך וויליאם החל לקלל אותו.

עוד קודם לכן קרא הארי לאחיו לשתות מים - בתגובה, כך לדברי הנסיך הארי, וויליאם "הניח את המים, קרא לי בשם אחר, ואז בא אלי. הכל קרה כל כך מהר. כל כך מהר. הוא תפס אותי בצווארון, קרע לי את השרשרת והפיל אותי לרצפה. נחתתי על הקערה של הכלב, שנסדקה מתחת לגב שלי, ונחתכתי מהרסיסים. שכבתי שם לרגע, המום, ואז קמתי על הרגליים ואמרתי לו לצאת".

בהמשך טען כי וויליאם יצא, ואז חזר והתנצל וביקש מהנסיך הארי שלא לספר לרעייתו, מייגן. "אתה מתכוון שלא אספר לה על זה שתקפת אותי?" בתגובה, אמר וויליאם: "לא תקפתי אותך".

לטענתו, לא סיפר לאשתו מייד, אך סיפר לפסיכולוגית שלו ובהמשך סיפר גם לאשתו, אחרי שראתה את הפציעות בגבו.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר