הורים בבורו פארק: "הרוצח לוי אהרן ניסה גם לחטוף את בני"

בעוד בורו פארק מתקשה להתאושש מההלם בעקבות הרצח של לייבי קלצקי, מתגלות כעת עדויות לפיהן ניסה הרוצח לחטוף כמה ילדים. שלוש עדויות מאנשים שהתגוררו בסמיכות ל"קצב מברוקלין", מעלות כי מקריים טראגיים כאלו כמעט והתרחשו גם בעבר. החרדה ברחבי השכונה גדולה. וגם: המשפחה מודה למתנדבים

יוסי נכטיגל | כיכר השבת |

אחרי פרשת "הקצב מברוקלין", בורו פארק, כך נראה, לא תשוב להיות מה שהיתה.

שכנתו של לוי אהרן, שהודה ברצח לייבי קלצקי ז"ל ובביתור גופתו, סיפרה כי לפני כשנתיים ניסה אהרן לחטוף גם את בנה.

חברי הקהילה ומכריו של אהרן סיפרו כי הוא נהג להסיע ילדים ברכבו. איש לא ידע על כוונותיו של האיש, עד לפני ימים אחדים כשהזוועה הגדולה התגלתה.

שלוש עדויות מאנשים שהתגוררו בסמיכות ל"קצב מברוקלין", מעלות כי מקרים טראגיים כאלו כמעט והתרחשו גם בעבר. החרדה ברחבי השכונה גדולה.

משפחת קלצקי, שאל ביתה זורמים בימים האחרונים אלפי מנחמים, הודתה לציבור על החום והאהבה שהוא עוטף אותה.

במכתב שנתלה בכניסה לבית כתבו בני המשפחה: "אנחנו רוצים להודות לכל אדם, חבר, שכן ותושב ניו יורק, לכל מתנדב וכל אדם ברחבי העולם שחשב עלינו, והתפלל בעבורנו".

לוי אהרן בן ה-35, הובא ביום חמישי לבית המשפט, לדיון באישומים נגדו על חטיפה ורצח מדרגה ראשונה, וטען בפני השופטים כי אינו אשם במה שאירע.

פרקליטו של לוי מהסנגוריה הציבורית, טען בבית המשפט כי לוי אהרון "שומע קולות וסובל מהזיות". מעצרו הוארך בשבועיים, והוא נשלח להסתכלות פסיכיאטרית.

בדרכו לבית המשפט, התגודדו אנשים מסביב לניידת בה נסע, גידפו אותו וקראו לעברו "רוצח". אהרון ישהה תחת אבטחה מיוחדת מחשש שינסה לשים קץ לחייו.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר