"הקצב מברוקלין" שכר עורכת-דין חדשה

אחרי שאחד מפרקליטיו של הרוצח לוי ארון פרש בשל סיבות מוסריות, "הקצב מברוקלין" ייעזר בעורכת דין מיומנת שטיפלה בתיקי רצח. עורכת הדין תחליף את פרקליטו של לוי ארון, שהודיע על פרישה מהתיק בשל בעיות מוסריות. עו"ד ג'רארד מיירון הסביר: "הטענות נגדו נוראיות, זה לא משהו שאני רוצה להיות מעורב בו"

שאול כהנא | כיכר השבת |

סנגורו הראשי של לוי ארון, שרצח וביתר את גופתו של לייבי קלצקי, הודיע על צירופה של עורכת-דין חדשה שתסייע בהגנה על הרוצח. בהודעה נאמר כי לעורכת הדין נסיון רב במקרים של טענת "אי שפיות".

עורכת הדין תחליף את פרקליטו של לוי ארון, שהודיע על פרישה מהתיק בשל בעיות מוסריות.

עו"ד ג'רארד מיירון, שליווה את ארון לאחר שנלכד, הסביר: "הטענות נגדו נוראיות, זה לא משהו שאני רוצה להיות מעורב בו. יש לי שלושה בנים, אחד מהם בן שבע, הסתכלתי על הילדים שלי ואין לי מילים".

בשבוע שעבר הוגש כתב אישום נגד ארון באשמת חטיפה, רצח וביתור גופתו של הילד לייבי קלצקי ז"ל. מיד לאחר שנתפס, החלו פרקליטיו לטעון כי הוא מעורער בנפשו.

עורכת הדין החדשה, מקווים בצוות ההגנה של הרוצח, תסייע בהפחתת עונשו.

בתוך כך, נראה כי בגדי הילדים שנמצאו בביתו של ארון היו של לייבי ז"ל.

המשטרה אומרת כי עד כה לא מצאה שום קשר בין הרוצח לוי אהרון לבין מקרי רצח אחרים מהעבר, שנותרו בלתי מפוענחים, זאת לאחר שבדקה באמצעות ה-DNA שלו מקרי רצח במדינות אחרות, בהם התגורר בעבר.

דובר המשטרה, פול בראון אמר כי מדובר בהליך רגיל, בו נבדק האם יש קשר בין הרוצח למקרי רצח אחרים מהעבר. "היינו עושים את זה לכל פשע חמור", הוא הוסיף ואמר כי כרגע לוי אהרון קשור רק למקרה הרצח של לייבי קלצקי ז"ל.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר