הרוצח הולך למשפט

ארון נמצא כשיר לעמוד לדין; העו"ד: זה כמו כל מקרה רצח

יום הדין: לאורך התקופה האחרונה טענו עורכי דינו של ארון לוי, רוצחו של לייבי קלצקי ז"ל, כי הוא אינו כשיר לעמוד לדין משום שהוא מעורער בנפשו. בית-המשפט הכריע היום חד משמעית: לוי ארון כשיר לעמוד לדין, ומשפטו יחל בקרוב ● עורכת דינו: "הוא ראוי להגנה כבכל מקרה רצח אחר" (עולם)

שאול כהנא | כיכר השבת |

כשהוא עוטה סרבל כתום ואזוק בידיו, הופיע היום בבית המשפט לוי ארון, המואשם ברצח הילד לייבי קלצקי ז"ל, לדיון מכריע בעניינו.

עורכי דינו טענו לאורך התקופה האחרונה כי הוא אינו כשיר לעמוד לדין משום שהוא מעורער בנפשו. בית-המשפט הכריע היום חד משמעית: ארון כשיר לעמוד לדין, ומשפטו יחל בקרוב.

זה היה דיון קצר, אבל טעון במתח ורווי כאב. צוות ההגנה של ארון ביקש מבית-המשפט להחזיק את האסיר בבית-חולים, למען השמירה על בטחונו האישי.

לאורך הדיון לא השמיע הרוצח הגה. "הוא מבין היטב את האישומים המיוחסים לו", אמרו היום גורמים משפטיים. "הטענה שהוא לא שפוי כבר לא תועיל לו".

צוות ההגנה שב וחזר על עדותו של ארון כי הוא שומע קולות, והם אלה שהורו לו ליטול את חייו של לייבי הקטן.

מבית-המשפט הם ביקשו שלא לקיים את המשפט בברוקלין, מחשש להתלהטות הרוחות. "אי אפשר יהיה לקיים משפט הוגן סמוך לקהילה שבה ארע הרצח", הם מסבירים.

מבחינת עורכת הדין, כך נראה, מדובר בעוד מקרה רצח שגרתי. "זה לא שונה מכל מקרה אחר. גם כאן, הוא זכאי להגנה משפטית", הסבירה.

אחרי ההתבטאות הזאת, שאל אחד הנוכחים בדיון את עורכת הדין: "האם יש לך ילדים?". על השאלה הזאת, היא בחרה שלא להשיב.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר