שמחה מוקדמת?

אכזבה בלוב ● בנו של קאדפי התראיין והרגיע: "לא נעצרתי"

המורדים בלוב חגגו אמש את מעצרו של בנו של קדאפי, סייף אל איסלאם, אולם הלילה התברר כי קדאפי הבן אינו עצור ומתהלך חופשי ברחובות ● אל איסלאם הגיע אתמול לבית המלון בטריפולי שבו שוהים העיתונאים הזרים, במפתיע. "העיר בשליטתנו", אמר, "הכל בסדר" (אקטואליה, חדשות)

שאול כהנא | כיכר השבת |

המורדים בלוב חגגו אתמול את מעצרו של בנו של קדאפי, סייף אל איסלאם, אולם הלילה התברר כי קדאפי הבן אינו עצור ומתהלך חופשי ברחובות.

אל איסלאם הגיע אתמול לבית המלון בטריפולי שבו שוהים העיתונאים הזרים, במפתיע. "העיר בשליטתנו", אמר, "הכל בסדר".

סייף הגיע אל בית המלון כשהוא מחויך ומוקף תומכים רבים.

"אני פה כדי להפריך את השמועות", אמר לעיתונאים. "זו מלחמה של טכנולוגיה והמטרה היא לשלוט במדינה".

באשר לאביו, אל איסלאם אישר כי אביו נמצא בעיר. לדבריו, כוחות הביטחון של לוב משיבים מלחמה למורדים שהגיעו לטריפולי, ונכון לעכשיו - השליטה בעיר בידיו של אביו.

נשיא ארה"ב, ברק אובמה, ברך אמש על נפילתו הצפויה של שליט לוב, מועמר קדאפי. בהודעה שפרסם הבית הלבן אומר אובמה: "התנופה במאבק נגד משטר קדאפי הגיעה לנקודת מפנה. טריפולי נחלצת מאחיזתו של עריץ. משטר קדאפי מגלה סימני קריסה. העם הלובי מראה שהמאמץ האוניברסלי להשגת כבוד וחירות חזק הרבה יותר מאגרוף הברזל של עריץ".

אך בשיחות פרטיות אומרים פקידי ממשל רבים, כי ייתכן שיעברו כמה ימים, ואולי שבועות, לפני הקריסה הצבאית של קדאפי וחוגו הקרוב או לפני שהם יחליטו לנטוש את המאבק. הפקידים מצוטטים הבוקר ב"ניו יורק טיימס".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר