עוזרו של שליט לוב: אמו של מועמר קדאפי הייתה יהודיה

נורי אל-מסמארי, אחד מיועציו הקרובים של שליט לוב המודח, מועמר קדאפי, טוען בראיון כי אמו הייתה יהודיה. במהלך ראיון לעיתון 'אל-חיאת', נשאל מסמארי "האם אמו של קדאפי הייתה יהודייה?", והשיב בנחרצות "כן". לדבריו, במהלך השנים הוא מחיסל שלושה בכירים ששמו ידם על מסמכים המוכיחים כי אמו הייתה יהודיה

ב. ניסני | כיכר השבת |
מועמר קדאפי (צילום: פלאש 90)

אמו של מועמר קדאפי, שליט לוב שהודח מתפקידו הייתה יהודיה, כך מעיד אחד מיועציו הקרובים של קדאפי, נורי אל-מסמארי, בראיון לעיתון 'אל-חיאת'.

לדברי אל-מסמארי, שהיה אחד מיועציו הקרובים של שליט לוב המודח סיפר כי אמו של קדאפי הייתה יהודיה וכי הוא ניסה להשתיק את כל מי שידע על-כך.

בראיון ליומון, סיפר אל-מסמארי כי לשליט לוב המודח הייתה תאווה להרג וכי הוא רצח במרוצת השנים שלושה אישים בכירים שידעו על-כך שאמו יהודיה.

לדבריו, במהלך מסע דיג בשנות השמונים, דאג קדאפי לחסל קצין צבא בכיר שידע כי אמו יהודיה. בנוסף, חיסל את השגריר הלובי באיטליה ואת נספח התקשורת בנציגות הדיפלומטית לאחר ששמו את ידם על מסמכים המוכיחים כי אמו יהודייה.

במהלך הראיון, נשאל מסמארי, "האם אמו של קדאפי הייתה יהודייה?", והשיב בנחרצות "כן".

דבריו של אחד מהיועצים הקרובים של קדאפי מהווים אישור ראשון של גורם במשטרו של הרודן המודח על עובדת היות אמו של קדאפי יהודיה.

מועמד קדאפי, שלט בלוב במשך שנים ארוכות, ולאחר מלחמת אזרחים עקובה מדם הוצא להורג באוקטובר בשנה שעברה.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר