

ביום בהיר ושגרתי גילתה הולי לאפייברס מקנטקי כי חשבון הבנק שלה חויב בסכום של 4,200 דולר עבור קניות מאמזון. בירור קצר מול נציגי אתר המשלוחים העלה כי הסיבה להוצאה הגדולה מפתיעה לא פחות: בנה בן ה-8 ליאם, לקח לידיו את הטלפון הנייד שלה והזמין מהאתר לא פחות מ-70 אלף סוכריות על מקל (!).
האם ההמומה עוד ניסתה לבטל את ההזמנה בהמלצת שירות הלקוחות, אבל זה היה מאוחר מדי: בבוקר יום ראשון שעבר, ממש כשעמדה לצאת מהבית, נהג משלוחים זריז החל לפרוק 22 ארגזים של מותג הסוכריות האמריקני "דאם-דאם" על מפתן ביתה, ובהם 50,600 סוכריות על מקל.
האם סיפרה לתקשורת האמריקאית כי נכנסה לפאניקה, הילד לעומת זאת, זרח מאושר: "אמא, הסוכריות שלי הגיעו!", קרא לעברה. בקשת הביטול לשמונת הארגזים הנותרים, שהיו אמורים להביא את המספר ל-70,000 סוכריות, כן התקבלה כנראה, והם הוחזרו ממשרד הדואר לשולח.
האם סיפרה כי את הסוכריות רצה ליאם להזמין כדי לערוך מסיבה לחבריו ולחלק בה את הדאם-דאם כפרסים, וכי בסופו של דבר הוא "בסך הכול ביקש להיות אדיב לחברים שלו".
לדבריה, בנה התוודע לאמזון ולאתרי קניות אחרים במהלך הקורונה, כשהיא נהגה להזמין מהם מוצרים שונים הביתה. מאז היא אפשרה לו מעת לעת לגלוש באתר, כל עוד את המוצרים שמעניינים אותו הוא שומר ב"עגלת הקניות" בלבד. אלא שבפעם הזו הוא התבלבל לדבריו, ובמקום לשמור את המוצרים בעגלה – הזמין אותם בפועל.
אך הסיפור לא תם בזאת.
האם ההמומה לשירות הלקוחות של אמזון בבקשה להחזיר את הסוכריות ולקבל את כספה, אך החברה סירבה משום שלטענתה מדובר במוצר מזון, ותקנות החברה אוסרות זאת.
בעקבות זאת פרסמה האם פוסט בפייסבוק, ובו כתבה: "שלום לכולם! ליאם הזמין 30 ארגזים של דאם-דאם ואמזון לא מוכנה לקבל אותם בחזרה. אז מבצע: 130 דולר לארגז, עדיין סגורים". הפוסט שהפך ויראלי, זכה לסיקור תקשורתי נרחב, שבעקבותיו הסכימו באמזון להחזיר לה את הכסף.
0 תגובות