עם טריקים ועם שטיקים

לא תאמינו: כל הטריקים להוזלת כרטיסי טיסה

לחפש מכמה מכשירים, לשנות את ההגדרות ולפתוח אפשרויות בנחיתה • כל הטריקים שלא רבים יודעים שיחסכו לכם מאות שקלים בטיסה הבאה שלכם לחו"ל • לא בשמים היא (תעופה)

ארי טננבוים | כיכר השבת |
חפשו את הימים הזולים. חיפוש טיסה במחשב. (צילום: שאטרסטוק)

טסים לאומן לרבינו? רוצים לטוס ל-770 בניו יורק? נוסעים לציון של ר' שייעלה בקרעסטיר? הנה לפניכם כל הטיפים וטריקים למצוא טיסה זולה ליעדים בחו"ל:

נתחיל מהקלים ונתקדם למתוחכמים יותר:

חפשו טיסה כמה שיותר מוקדם

נכון שמעת לעת יש מבצעים חמים רגע לפני הטיסה, אך בדרך כלל משתלם להזמין מראש. הרבה יותר זול.

נקו את הדפדפן

אם כבר חיפשתם בעבר טיסה ליעד שאתם רוצים לטוס אליו – נקו את היסטוריית הגלישה והתחילו את החיפוש מהתחלה. המנוע יודע לזהות שחיפשתם טיסה בעבר והוא עלול לתת לכם כרטיסים יקרים יותר. לכן חשוב למחוק את נתוני הגלישה הקודמים.

נחיתה ללא הגבלה

אל תגבילו את שדה התעופה בו תרצו לנחות (אלא אם כן זה ממש חשוב לכם). בדרך כלל ניתן למצוא טיסות זולות יותר עם נחיתה בשדה תעופה קרוב לשדה שבו רציתם לנחות.

גלישה בסתר

כולנו יודעים שמדובר בכלל בסיסי, כי אז החברות לא יכולות להתחקות אחרי הפעולות שלכם. יש שחולקים על זה וטוענים שגם בגלישה בסתר החברות עדיין רואות את הפעילות שלכם ולומדות ממנה מה להציע לכם בפעם הבאה. מה לעשות בפועל? תעשו גלישה בסתר – זה ללא תשלום נוסף...

עכשיו, בואו נעבור לטריקים קצת יותר מעניינים שלא רבים ידעו עליהם עד היום:

גלשו מכמה מכשירים שונים

אתם תופתעו לגלות שבכל מכשיר – אייפון או אנדרואיד – ישנם מחירים שונים. אחרי שבדקתם בפלאפונים – בידקו גם במחשב הביתי. רק וודאו שאתם לא על אותו חשבון, אלא כנסו למחירוני הטיסות במספר חשבונות שונים.

תגדירו מאיזה מדינה אתם מחפשים

חברות התעופה יודעות באיזה מדינות נהוג לשלם יותר על כרטיסי טיסה ולכן המחירים יכולים להיות בהתאם. הגדירו VPN במכשיר שלכם – כל פעם מדינה אחרת, ותוכלו לראות שינויי מחירים לטיסות שאתם מזמינים.

חפשו בכמה מנועי חיפוש

הזוי עד כמה שזה נשמע אבל אל תחפשו רק ב"כרום", חפשו גם במנועי חיפוש שונים, כמו אקספלורר, ותוכלו למצוא כרטיסים עם הבדלים גדולים במחיר.

חפשו טיסה בימים לא יקרים

הימים הכי 'שווים' לטיסה הינם בסופי שבוע - בחמישי ושישי. גם הטיסות של מוצאי שבת וראשון יקרות. היום שיש לו הכי פחות ביקוש הינו יום שלישי. חפשו על היום הזה טיסות.

והעיקר – שתהיה לכם טיסה נעימה. טוסו לשלום ותחזרו לשלום!

בפרק הבא: כל הטריקים שלא כדאי לעשות בעת הזמנת טיסה.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר