טיסות ה'לואו קוסט'

טיסות זולות? סקר בריטי איתר חברות גרועות

סקר שנערך בבריטניה, סקר את חברות התעופה הגדולות, ובדק את השירות אותו תקבלו גם בטיסות הזולות • בתחתית הרשימה - אחת מחברות התעופה הפעילות בישראל (תיירות)

אילוסטרציה (צילום: שאטרסטוק)

סקר שנערך בממלכה המאוחדת, שאל את נוסעי חברות התעופה כיצד הם מדרגים את השירות אותו הם מקבלים מחברות התעופה. החברה שהגיע לתחתית, מוכרת היטב גם לנו הישראלים, כשהחברה מבצעת טיסות רבות שממריאות ונוחתות בישראל. ובכן, חברת Wizz Air זכתה בתואר הלא מחמיא של "חברת התעופה הגרועה בממלכה לטיסות קצרות".

הניקוד הנמוך כלל קריטריונים של נוחות, ניקיון, וסביבת תא הנוסע. בקטגוריה של נוחות המושב וסביבת הנוסע זכתה החברה בכוכב אחד בלבד, ובציון דומה דירגו הנוסעים את חווית העלייה למטוס. כמו כן העריכו הנוסעים את "תמורה כספית לטיסה" בשני כוכבים בלבד, וכן ניקיון מחלקת התיירים דורג ב-2 כוכבים בודדים. הנשאלים ציינו את הצפיפות השוררת במטוסים, ואת המרחק הקצר בין המושבים שעומד על 71 ס"מ בין מושב למושב.

עם זאת, חשוב לזכור, כי מדובר בחברה המציעה טיסות זולות במיוחד, כשבמקרים רבים מקבלים הנוסעים טיסות בסכום מגוחך שנמוך לפעמים ממחירה של נסיעה באוטובוס, כך שנוסעים רבים מעדיפים לטוס כמה שעות בזול, ולקבל את התעריף הנמוך אותו גובים בחברת התעופה.

חברת Wizz Air הגיבה לסקר הבריטי ואמרה: "אנו עושים כל שניתן כדי להבטיח שהנוסעים שלנו יגיעו ליעדם בזמן. חברת Wizz Air מפעילה צי של מטוסי איירבוס חדשים עם גיל ממוצע של 4.6 שנים, המציעים לנוסעים נוחות, מרחב וחזות מודרנית. מטוס האיירבוס החדש A321neo כולל את מבנה תא הנוסעים הרחב ביותר שיש, ונבהיר כי כל מטוס עובד ניקוי לאחר כל טיסה וכן ניקוי יסודי בכל לילה".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר