במכתב מיוחד

גדו"י מזהירים את ראשי הישיבות: "זלזול בכללים עלול לפגוע בבריאות"

גדולי ישראל, מרן שר התורה הגר"ח קנייבסקי, ראש הישיבה הגרי"ג אדלשטיין, ונשיא מועצת חכמי התורה-ראש הישיבה הגר"ש כהן, במכתב משותף על שמירת הנחיות בישיבות (ארץ)

אבי רבינא | כיכר השבת |
(צילום: נפתלי לרר | עזרא טרבלסי)

גדולי ישראל, מרן שר התורה הגאון רבי חיים קנייבסקי, ראש הישיבה הגאון רבי גרשון אדלשטיין ונשיא מועצת חכמי התורה-ראש הישיבה הגאון רבי שלום כהן, יצאו הבוקר (שישי) במכתב לראשי ותלמידי הישיבות לקראת פתיחת זמן חורף במתכונת הקפסולות, וקראו להפקיד על כל הכללים תוך עדיפות לא לצאת כלל מהישיבה למשך זמן חורף.

את מכתבם פותחים גדולי ישראל: "הן באשר יש עדיין ההדבקות בנגיף, על כן מחובת ההשתדלות בפתיחת הזמן בישיבות הקדושות, לנהוג בזהירות רבה, שלא ידביקו בני הישיבות ולא יידבקו בעצמם".

גדולי ישראל מוסיפים, כי "בוודאי שאלו הישיבות אשר לומדים במשך הזמן בהקפדה שלא לצאת כלל וכלל מהישיבה הרי זו היא השמירה המעולה ביותר, אך מאחר ואין התנאים האלו אפשריים בהרבה ישיבות, על כן ערכו נציגי ראשי הישיבות בהתייעצות עם מומחים, הוראות מפורטות לשמירת כללי הזהירות".

"הננו לפנות בזה לכל ראשי ותלמידי הישיבות, להקפיד מאוד ובמלואם על שמירת ההוראות שיפורסמו על ידי נציגי הישיבות".

"מאחר וזלזול בכללי הזהירות עלול לפגוע בבריאות, על ראשי הישיבות לראות שהכל נעשה כראוי, ולמנות אדם בכל ישיבה שיפקח על כל כללי הזהירות ושמירת ההוראות".

"על בני הישיבות להקפיד מאוד שלא לצאת כלל מכותלי הישיבה, וכל יציאה לצורך תהיה אך ורק על פי אישור מהנהלת הישיבה".

"כל זלזול ורפיון בשמירת כללי הזהירות עלול להזיק מאוד, הן לבריאות ח"ו והן לתלמוד תורה דרבים".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר