זה כלל גדול

אתר כיכר השבת וכלל ביטוח מציגים: "האקדמיה לביטוח"

'כיכר השבת' – האתר החרדי המוביל, וחברת הביטוח המובילה בישראל – 'כלל ביטוח' משיקים את "מכלל- האקדמיה לביטוח". תשכחו כל מה שידעתם על ענף הביטוחים והפנסיה בישראל, ובעיקר מה שלא. בערוץ החדש תוכלו להתייעץ עם מומחים, לצפות בתכנים ואפילו להפוך לעוסקים. גלו עולם חדש ומעניין (ארץ)

מערכת כיכר השבת | כיכר השבת |
האקדמיה לביטוח (צילום מסך)

האתר החרדי המוביל 'כיכר השבת' ממשיך לגדול ולהפתיע: מעט אחרי השקת ערוץ הקניות המשותף עם אתר הקניות הגדול בישראל "וואלה! שופס", אנו שמחים לבשר על השקת ערוץ חדש ובלעדי בישראל בשיתוף עם חברת הביטוח המובילה בישראל 'כלל ביטוח' – את "מכלל- האקדמיה לביטוח".

הערוץ החדש מסמן את תחילתה של פעילות חדשנית וראשונה מסוגה באינטרנט. בערוץ זה נאפשר לגולשים להיכנס אל עולם הביטוח והפנסיה, לקבל את כל המידע הדרוש ולהבין את שלל המונחים, שלרוב נראים לכולנו מורכבים ומסובכים, תוך התאמת הצרכים, והנגשת תכנים המותאמים במיוחד לצורכי הציבור החרדי.

בערוץ החדש ב'כיכר השבת' תקבלו את כל המידע הדרוש לכם בכתבות תוכן שיגישו בצורה מופשטת וברורה את המידע הנחוץ. ב"אקדמיה" הווירטואלית תוכלו גם להתייעץ עם המומחים הטובים ביותר בתחום, לצפות בתכנים באמצעות סרטוני וידאו מותאמים, להיעזר במחשבונים מתוחכמים, לקבל טיפים, הצעות ושלל כלים נוספים, שאולי אף יהפכו אתכם יום אחד לעוסקים בתחום.

'כיכר השבת' מתרגם הצלחה לעשייה

שיעורי החשיפה לאינטרנט בקרב החברה החרדית גדלים בקצב מסחרר מדי חודש, ומביאים עימם את הדרישה לתכנים מתאימים ולהנגשת ערוצים ואפיקים מגוונים לטובת הציבור החרדי. אחוזי הצפייה הגבוהים באתר 'כיכר השבת' הוכיחו כי ניתן לתרגם את השימוש ברשת לכוח קניה חרדי חזק ומבוסס.

אתר 'כיכר השבת' שהיה בין פורצי הדרך לאקטואליה חרדית אינטרנטית, מסמן עכשיו צעד נוסף במרחב החרדי ברשת – השקת מיזמים משותפים עם החברות הגדולות במשק.

שיתוף הפעולה החדש והמבורך מביא עמו לגולשים החרדים שלל תוכניות ומבצעים שהותאמו במיוחד עבור הציבור החרדי. בערוץ החדש תוכלו לקבל הצעות והטבות לכל סוגי הביטוחים והמוצרים הפיננסיים: ביטוחי חיים, ביטוח בריאות, ביטוחי רכב ורכוש, ביטוח נסיעות לחו"ל, קרנות השתלמות, הלוואות חוץ-בנקאיות ועוד.

אורי גינוסר, סמנכ"ל, ראש אגף קשרי חוץ בקבוצת כלל מסר, כי "אנו רואים בשיתוף הפעולה עם אתר מוביל כמו כיכר השבת, שלב נוסף בדיאלוג הנרחב שאנו מקיימים בעת האחרונה עם הציבור החרדי. כלל השיקה לפני כשנה את קו המוצרים הכשרים שלה "כלל מהודר", המקיף את כל מוצרי החסכון לטווח בינוני וארוך. במקביל על רקע גידול המודעות בציבור החרדי לכל תחומי הביטוח והפיננסים, כלל רואה לעצמה חובה להביא לציבור מידע מקצועי רחב ועדכני בשפה פשוטה וקלה להבנה".

ארן משה, סמנכ"ל השיווק והמכירות ב"כיכר השבת" מברך על המיזם: "שיתוף הפעולה החדש היוצא לדרך, הוא שלב חשוב בהמשך ביסוס ושמירת מעמדו של אתר "כיכר השבת" כאתר החרדי המוביל בישראל. אנו רואים בפעילות זו תעודת כבוד ושמחים על-כך שחברת הביטוח המובילה והחשובה בישראל 'כלל ביטוח' בוחרת בפלטפורמה של 'כיכר השבת', כמדיה החרדית הגדולה והמובילה בישראל לציבור החרדי.

> לכניסה לאזור המיוחד, לחצו כאן

יצירת מופת מבית כלל ביטוח

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר