מבזק כיכר TV

ישי מאיים: אחשוף את כל האמת על המינוי של דרעי

יו"ר ש"ס לשעבר אלי ישי מאיים כי באם תנסה ש"ס לבצע לו דה לגיטימציה - הוא "יפתח את הקופסה השחורה" על היו"ר הנוכחי של ש"ס אריה דרעי. קרובי משפחתו של ישי טוענים כי דרעי ואנשיו רימו לכאורה את מרן פוסק הדור הרב עובדיה יוסף זצוק"ל. עוד במבזק: העימות בציבור הליטאי מגיע לשיאים חדשים (כיכר TV)

(וידאו: כיכר השבת. תמונה: גיל יוחנן - ynet)

ש"ס לקראת פילוג היסטורי: יושב ראש ש"ס לשעבר ח"כ אלי ישי מאיים הערב (חמישי) כי אם היו"ר הנוכחי אריה דרעי ינסה להילחם בו, הרי שהוא יפתח את "הקופסה השחורה" נגדו.

ל"כיכר השבת" נודע כי ישי אמר בשיחות סגורות שבמדיה ובכירי ש"ס והעומד בראשה דרעי ינסו להפוך אותו לחיים אמסלם או הרב אמנון יצחק, הרי שהוא יפתח את 'הקופסה השחורה', שלדבריו תסעיר את הציבור החרדי והספרדי כולו.

מקורביו ובני משפחתו של ישי אומרים כי הוא צפוי "להציג את האמת" מזמן הכתרת דרעי ליו"ר ש"ס. בני משפחתו רומזים, וחלקם אף אומרים במפורש, כי דרעי ואנשיו רימו לכאורה את מרן פוסק הדור רבי עובדיה יוסף זצוק"ל בזמן שהיה במיטת חוליו והביאו למינוי דרעי.

עוד במבזק: המאבק בין העיתון הליטאי "יתד נאמן" לפלג "בני תורה" מחריף וגל חסר תקדים של תלונות הדדיות על הטרדות איומים וחרמות מאפיינים את המלחמה הפנימית בין הבטאונים. הרב אליהו פרויליך, עסקן בבני ברק, נשמע מכנה בחריפות את התנהגות המטרידים כ"מאפיונרית".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר