מהי הדרך הנכונה להחזיק כוס יין? 3 כללים חשובים

אם היין שלכם הופך לחם והזכוכית מתערפלת במהירות, סימן שאתם לא מחזיקים נכון את כוס היין. החדשות הטובות? אף פעם לא מאוחר ללמוד: 3 כללים חשובים לאחיזת כוס יין (סטייל)

חיה כהן | כיכר השבת |
יש לכוס רגל כדי להשתמש בה. ורק בה (צילום: shutterstock)

אם היין שלכם מתחמם מהר והזכוכית מתערפלת בלי שום סיבה הגיונית, סימן שאתם לא מחזיקים נכון את כוס היין. בין אם אתם לוגמים מהיין בארוחת חג, אירוע חברתי או בארוחת ערב בה החלטתם להתפנק באדום האדום הזה (או הלבן, כמובן), הנה שלושה כללים חשובים לאחיזה נכונה בכוס היין:

לכוס יש רגל - השתמשו בה

הכלל הכי חשוב באחיזת כוס יין, הוא להתרחק לשמור את האצבעות מהזכוכית. מה שימנע מהזכוכית להתלכלך, וישמור על הטמפרטורה הנכונה של היין. לכן, אחזו את כוס היין ברגל שלה בלבד, כך תמנעו מהיין להתחמם ולאבד את טעמו האופטימלי.

זה אולי נראה אלגנטי, אבל זו דרך ממש גרוע לאחוז בכוס יין (צילום: shutterstock)

חממו את היין בעזרת הידיים

למרות הכלל הקודם, קבלו חריגה: במקרה והיין שהוגש קר מדי, השיטה המהירה והיעילה ביותר היא לחבק קלות את הכוס בידכם וכך הטמפרטורה תעלה. דרך זו מסייעת ליין "להיפתח", וכך תוכלו ליהנות מהניחוחות והרכב הטעמים של היין.

כוס ללא רגל - אחזו פחות זמן

במקרה שמדובר בכוס זכוכית ללא רגל, הכלל פשוט: ככל שהכוס בידכם יותר זמן, כך היין יהפוך לחם יותר, מהר יותר. היו ערניים לכך, ובין כל לגימה ללגימה, הניחו את הכוס מהיד.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר