דקירות בעפולה

נהג אוטובוס נדקר על ידי נערים ונפצע קשה

אירוע חריג בעפולה. שלושה נערים דקרו נהג אוטובוס של סופרבוס בראשו ופצעו אותו באורח קשה. נסיבות האירוע עדיין לא ידועות. במחאה יושבתו היום קווי החברה שעה (בארץ)

דניאל הרץ | כיכר השבת |
זירת האירוע (צילום: דוברות מד"א)

אירוע חריג ומוזר אירע אמש (רביעי) בעפולה כאשר נהג אוטובוס בן 62 נדקר בראשו על ידי נערים ללא שום סיבה ומצבו כעת לאחר טיפול בבית החולים מוגדר בינוני עד קשה והבוקר הוא שב להכרתו. לאחר שנדקר התנגש האוטובוס בשני כלי רכב ובעמוד מים.

הנהג הצליח להתקשר מיד לבת זוגו ולהזעיק אותה לזירת האירוע "תוך דקה הנעתי את האוטו ונסעתי", מספרת בת הזוג. "ראיתי שם המולה - אמבולנסים, נט"ן, משטרה, מכבי אש, כל הרחוב הוצף מים, מסתבר מהפגיעה של האוטובוס. הוא אמר שנתנו לו מכה בראש, אפילו לא ידענו שזו דקירה עד שהגענו למיון והבנו".

"הוא היה בהכרה, הספקתי לדבר איתו, הוא סיפר לנו מה קרה. הוא אמר שזה קרה בשלב שהוא פתח את האוטובוס לקלוט נוסעים, תחנה רגילה, לא משהו חריג. הוא סיפר שהדוקרים בני 17-18, שלושה נערים. לא דיברו שום מילה. לא החליף מילה ולא כלום. הם אפילו לא באו לשלם, הם ישר באו עם המכה בראש".

בתשובה לשאלה אם הוא הצליח להבין מאיזה מוצא הנערים, מאיזה מניע הם תוקפים אותו, השיבה בת הזוג בשלילה. "הוא תיאר אחד שהיה עם חולצה בצבע חאקי, ולא יותר מזה. אותו הוא קלט, הוא היה הראשון". עוד סיפרה: "הוא נהג אוטובוס שלוש שנים כבר בחברה, הוא אוהב את העבודה, מסור לעבודה", וכי לא חווה אירועי אלימות בעבר.

שני החשודים נמלטו מהמקום והמשטרה עורכת אחריהם סריקות. טרם ידוע למה דקרו אותו. במסגרת החקירה אתמול בשעות הלילה נעצר חשוד בן 28 תושב העיר עפולה לצורכי חקירה ונבדקת מעורבותו באירוע.

הנהג נדקר פעמיים בראשו. הוא פונה לבית החולים רמב"ם בחיפה כשמצבו קשה מאוד, והלילה עדכן מנהל יחידת הטראומה כי מצבו השתפר ומוגדר בינוני עד קשה. "הוא סובל משתי דקירות בראש אך הן פחות מורכבות ממה שהעריכו בתחילה", עדכן ד"ר האני באחוס, מנהל יחידת הטראומה. הנהג אושפז הלילה בטיפול נמרץ והבוקר ינסו לגמול אותו מההנשמה, ולאחר מכן הוא יועבר למחלקה הניורוכירורגית.

בעקבות התקרית, איגוד נהגי התחבורה בכוח לעובדים השביתו הלילה את קווי האוטובוס של חברת סופרבוס בעיר, עד לסיום השירות, "במחאה על אוזלת היד של המשטרה ומשרד התחבורה מול מקרי האלימות התכופים בקווי האוטובוסים".

היום יושבתו כל קווי החברה וכן חברת אגד תעבורה ברחבי הארץ בין השעות 9:00 ל-10:00. הקווים המושבתים: סופרבוס: עפולה, יקנעם, טבריה, בית שמש, פרוזדור ירושלים. אגד תעבורה: נתניה, מבשרת ציון, מעלה אדומים, גבעת זאב, גוש עציון, עוטף בנימין.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר