קרבות הליכוד

סוער בחיפה: חיים ביבס סגר דיל עם יונה יהב?

הסקר המעניק יתרון ליונה יהב בחיפה, עורר סערה בעיר. בכירים פוליטיים טוענים כי הסקר הוזמן ע"י חיים ביבס, כחלק מדיל עם יהב. ביבס: "רק הסניף בחיפה יחליט" (אקטואליה)

אבי רבינא | כיכר השבת |
חיים ביבס (צילום: מרים אלסטר - פלאש 90)

הדיל שמסעיר את המערכת הפוליטית בחיפה: סקר שהעניק לראש עיריית חיפה יונה יהב יתרון על מתחריו, הוזמן על ידי חיים ביבס, ראש עיריית מודיעין ויו"ר מרכז השלטון המקורי כחלק מדיל ביניהם - כך טוענים גורמים במערכת הפוליטית בעיר.

סקר 'הליכוד' בחיפה שפורסם אתמול (ראשון) ב'כיכר השבת' והציג תמונה של ניצחון יהב לעומת מתחריו (אם כי לא בסיבוב הראשון, היות ומקרב המתכוננים להצביע, מקבל יהב רק 33%. א"ר), עורר סערה בעיר.

גורמים בכירים במערכת הפוליטית בעיר טוענים כי הסקר הוזמן על ידי חיים ביבס, ראש עיריית מודיעין ויו"ר מרכז השלטון המקומי, אשר משמש גם כיו"ר הוועדה המוניציפלית של הליכוד.

לדברי בכירים פוליטיים, ביבס סיכם עם יהב על תמיכה הדדית, כאשר סקר זה, אשר אכן חריג בתוצאותיו ביחס למגמה שנראתה עד כה בסקרים והצביעה על היחלשות ברורה של יהב, נערך באופן מגמתי כצעד ראשון של הדיל.

המועמד לראשות העיר יעקב בורובסקי, שכיהן כניצב במשטרת ישראל ויועץ בכיר במשרד מבקר המדינה, אומר ל'כיכר השבת' כי "האינטרס מצוי אצל חיים ביבס שרוצה להיבחר שוב ליו"ר השלטון המקומי וצריך את העזרה של יונה יהב".

לדברי בורובסקי, "יו"ר הקואליציה רוצה להריץ מועמד בחיפה מול יהב, והנתון בסקר לא משקף את הלך הרוח של תושבי חיפה".

"כל סקר שמעניק ליונה יהב יותר מ-22% הוא סקר לא מקצועי ולא אמיתי", אומר בורובסקי. לדבריו, "78% מתושבי חיפה עד הסקר הזה לא ראו ביונה יהב כראש העיר הבא. גם יונה יהב עצמו יודע שהסקר הוא בדיחה".

בתגובה להאשמות נגדו, אומר חיים ביבס ל'כיכר השבת' כי "סניף הליכוד בחיפה סיים את הבחירות שלו לרשימה למועצת העיר ובחר את המועמדים שלו. מכאן רק הסניף והעומד בראש הרשימה יחליטו במי מהמועמדים לתמוך לראשות העיר, כולל לרוץ בעצמם".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר