המאבק על מתחם הבילויים

בעמוד של חביליו: "החרדים עלוקות, הרסו לנו את המדינה"

המועמד לראשות העיר י-ם קרא לתושבים להגיע להפגנה בשוק מחנה יהודה, נגד "דרישת החרדים" לסגור את מתחם הבילויים, וההסתה לא אחרה להגיע: "החרדים יצאו מהאף לכולם, עלוקות" (מקומי)

קובי רוזן | כיכר השבת |
מחנה יהודה בלילה (צילום: Yonatan Sindel/Flash90)

סגן שר הבריאות יעקב ליצמן הודיע כי חסידות גור תתמוך לראשות העיר ירושלים במועמד שיתחייב לסגור את מתחם הברים בשוק מחנה יהודה, המועמדים משה ליאון וזאב אלקין הודיעו שלא יסכימו, והמועמד יוסי חביליו קורא לציבור הירושלמי להגיע להפגין בכניסה לשוק, תוך שהוא מכליל את הציבור החרדי: "החרדים מנסים לכפות", וההסתה כנגד הציבור החרדי לא אחרה להגיע.

חביליו כתב בעמוד הפייסבוק שלו: "החרדים מנסים לכפות על המועמדים לראשות העיר לסגור את מתחם שוק מחנה יהודה בערבים. למה? כי הם חושבים שהם יכולים".

ההפגנה תתקיים הערב (חמישי), חביליו הוסיף: "יחד נבהיר לכל מי שזה עוד לא ברור לו: השוק יישאר פתוח!".

אחת הגולשות הגיבה לחביליו בפייסבוק: "צריך להציק לחרדים כמו שהם מציקים לחילוניים. להבריח אותם מהעיר. אני בכלל לא מבלה במתחם אבל אכפת לי שהעיר תישאר שפויה".

המגיבה המשיכה בדבריה הקשים: "החרדים יצאו מהאף לכולם. לא רק בירושלים בכל המדינה. אוכלי חינם, עלוקות שחיות על חשבון המדינה, ואנו ממנים אותם, במקום להשקיע בזוגות צעירים. החרדים מקבלים מימון מח"ול מהמדינה, מאיפה שאפשר. עלוקות. הרסו לנו את המדינה. מזכירים לי עוד מגזר במדינה".

ההסתה בעמוד הפייסבוק של יוסי חביליו

מגיב אחר תקף את חביליו וכתב: "יש גם דיירים שמעוניינים שהשוק ייסגר בלילות. אבל כבר הבנו שיש לך משהו עמוק נגד דת ישראל ונגד חרדים בפרט. נראה לי שיותר מתאים לך להיות ראש העיר ברלין".

אורית כתבה: "מעולה כך צריך להגיב לא ניתן לחרדים להפוך את ירושלים בירת ישראל לבני ברק. זו עיר שחייבת להיות מוארת שמחה ותיירותית ומהנה".

גולש אחר, זעם על הכללת החרדים, ותקף: "מה דעתך לכתוב ׳ליצמן׳ ולא 'החרדים'? אם אתה רוצה להיות ראש העיר בירושלים הדבר הראשון שאתה צריך לדעת זה לא לשסות ציבור בציבור!".

תושבת השכונה תקפה את חביליו: "אנו דיירי שכונת מחנה יהודה דבקה הכוונו להצביע עבורך. ארשה לי להביע את אכזבתי מול זלזולך והתעלמותך מהמצב הקשה של דיירי השכונה.

"רעש בלתי פוסק, לכלוך וכו'. חשבנו שכירושלמי אותנטי אתה תזדהה עם הסבל שלנו, הלא מוצא מענה. אפילו אם אינני בעד סגירת המתחם, אני בכל זאת אצביע למועמד הנמך על ידי הרב ליצמן, כדי להחזיר סוף סוף קצת איכות חיים בשכונה. כן, מדובר בשכונה ולא במתחם".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר