לצד החרדים

האיחוד הלאומי נגד מתווה הגיור והרפורמים

ראשי 'האיחוד הלאומי' השר אורי אריאל וח"כ בצלאל סמוטריץ' נועדו עם הראשון לציון הגר"י יוסף ודנו בבעייתיות שבמתווה הגיור של משה ניסים והבטיחו להילחם לצד הרבנות (חדשות)

ישי כהן | כיכר השבת |
(צילום: מפלגת האיחוד הלאומי)

האיחוד הלאומי לצד החרדים: בעקבות סערת מתווה הגיור של השר לשעבר משה ניסים, ומאבק הרבנות הראשית נגדו, נפגשו אמש (שלישי) ראשי 'האיחוד הלאומי' השר אורי אריאל וח"כ בצלאל סמוטריץ' עם הראשון לציון והרב הראשי הגאון רבי יצחק יוסף.

הגר"י יוסף הציג בפני השניים את הבעיות החמורות במתווה הגיור שהגיש משה ניסים וביקש מהם לסייע לבטלו לחלוטין. הרב יוסף הבהיר את החשיבות של שמירת מערך הגיור תחת הרבנות הראשית לטובת הגיור ולטובת אחדותו של עם ישראל.

בנוסף נדונו בפגישה עניין הכשרות הממלכתית וסוגיות נוספות שעל הפרק.

הראשון לציון חיזק את השניים, שעומדים לצדו במאבקי הדת, ואמר: "אני מאחל לכם שיהיה לך סיעתא דשמיא. שהקב"ה יברך אתכם בעצה טובה. שתעשו למען עם ישראל. תשמרו על הדת כאן במדינה, אתם שליחים של עם ישראל, תחזקו את הרבנות בכל התחומים: בגיור, בכשרות ובכל תחומים.

"בזכות זה תהיה לכם ברכה והצלחה בכל מעשי ידכם. הקב"ה ימלא משאלות לבכם לטובה ולברכה, בריאות איתנה, אריכות ימים ושנים. שיהיה לכם ברכה והצלחה".

במפלגת האיחוד הלאומי אמרו כי "עם כל ניסיונות הכרסום של ארגוני הקרן החדשה, הרפורמים והשמאל הקיצוני חשוב להדגיש - הרבנות הראשית היא זו שתשמור על ישראל יהודית. כך בגיור, בכשרות, בנישואין, בגיטין ועוד.

"אנו מחזקים את ידי הרבנים הראשיים בעמידתם האיתנה באתגרים השונים. נמשיך לפעול יחד לחיזוק זהותה היהודית של המדינה".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר