בתוך שעה

צוללן נהרג ואדם טבע בשתי תאונות ימיות

צוללן נהרג בתאונת עבודה בעבודות הבנייה של נמל חיפה החדש ככל הנראה בעת הפעלת ציוד שאיבה ימי. במקביל, טבע אדם בחוף בלתי מוכרז בתל אביב ומותו נקבע (בארץ)

יאיר טוקר | כיכר השבת |
טביעה, אילוסטרציה (צילום: איחוד הצלה)

שתי תאונות ימיות קשות תוך שעה: צולל בן 33 נהרג היום (שלישי) בתאונת עבודה באתר העבודות להקמת הנמל החדש בחיפה. פרמדיקים של מד"א פינו אותו לבית החולים רמב"ם בעיר ושם נקבע מותו.

על פי ההערכות, הצוללן נפגע תוך כדי הפעלת ציוד שאיבה תת-מימי. מנכ"ל חברת נחשון לעבודות תת-מימיות, רונן קרן, אמר כי עדיין אינו יודע את הפרטים המדויקים על המקרה הנמצא בחקירה. "כל שניתן לומר כרגע הוא תנחומים למשפחתו של העובד שנהרג", אמר.

ממשטרת מחוז חוף נמסר: "במוקד 100 התקבל דיווח על תושב הגליל שנפגע - ככל הנראה במהלך עבודות תת-ימיות כאשר הפעיל מכשור שהיה ברשותו. על פי גורמי רפואה הוא פונה תוך ניסיונות החייאה אל המרכז הרפואי רמב"ם ושם נקבע מותו. חוקרי משרד הכלכלה ומשרד התחבורה זומנו".

זהו לא ההרוג הראשון בעבודות לבניית הנמל, לפני כשנה נהרג במקום תושב אבו סנאן בן 65 ששאף גזים רעילים בבור ביוב. עובד נוסף, בן 35, נפצע באותו אירוע באורח קשה.

זמן קצר לאחר האירוע בחיפה התקבל דיווח במוקד מד"א על טביעה בחוף לא מוכרז בתל אביב, סמוך לחוף מנטה ריי. חובשים ופרמדיקים ביצעו פעולות החייאה בגבר בן 66 שנמשה מהמים במצב אנוש.

חובש רפואת חירום במד"א אריה פרקש סיפר: "הייתי ברחוב סמוך כשקיבלתי את הקריאה בקשר. אני מכיר את החוף וידעתי איך להגיע לאזור הלא מוכרז שלו. צוות מצילים מחוף סמוך שהגיע למקום באופנוע ים חילץ אלינו גבר בן 66 כשהוא מחוסר הכרה, ללא דופק וללא נשימה. הענקנו לו טיפול רפואי וביצענו פעולות החייאה שכללו תרופות, הנשמות ועיסויים, והוא פונה במצב אנוש תוך המשך פעולות החייאה לבית החולים"

מתחילת עונת הרחצה מתו בטביעה בחופי ישראל 55 בני אדם.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר