בעקבות "כיכר השבת"

אשר נגד ליצמן: "ריצה נפרדת תמנע התבטאויות מקוממות"

בעקבות דבריו של יו"ר אגודת ישראל ליצמן, שנחשפו ב'כיכר השבת', כי "לא הגיוני ש'דגל' יותר גדולה מאיתנו; לא היתה מגיפה אצל החסידים...", משיב הח"כ מדגל התורה באמירה חד משמעית (חדשות)

ישי כהן | כיכר השבת |
אשר וליצמן (צילום: מרים אלסטר / יונתן זינדל - פלאש 90)

"מפתיע לשמוע את דבריו המקוממים של הרב ליצמן המתנגד לריצה נפרדת בירושלים, תוך יצירת מצג שווא על מחלוקת שתיווצר חלילה בין המפלגות החרדיות", כך מגיב בדקות האחרונות (שני) ח"כ יעקב אשר (דגל התורה) לדבריו של סגן השר יעקב ליצמן (אגודת ישראל) שנחשפו מוקדם יותר ב"כיכר השבת".

כזכור, מוקדם יותר התבטא ליצמן: "שלא יאיימו עלינו על הליכה נפרדת", והוסיף איום משלו: "אם לא נלך יחד בתיאום בירושלים, לא נלך יחד בתיאום גם בבני ברק".

באשר לגודלה של המפלגה הליטאית, אמר סגן השר כי "אין כל היגיון ש'דגל' יותר גדולים מ'אגודה'. שמעתם על איזה מגיפה רחמנא ליצלן אצל החסידים? האם הייתה ילודה רק בקרב ליטאים?...".

"אני שמעתי דווקא משהו אחר", עקץ יו"ר אגודת ישראל: "שמעתי שיש פילוג קשה בליטאים, ובעלזא ועוד קבוצות התווספו אלינו".

כעת כאמור מתייחס אשר ישירות גם למשפטים הללו, ומשיב בעקיצה משלו: "ריצה נפרדת בירושלים בתיאום עם אגודת ישראל תחזק את כוחה של הנציגות החרדית, תשפוך אחת ולתמיד אור על מאזן הכוחות האמיתי ותמנע התבטאויות מיותרות על 'מגיפות' וכדומה... - שהן עצמן גורמות למחלוקת!".

"אין שום סתירה בין תיאום של המפלגות לבין ריצה נפרדת, ועל כך יוכיחו תוצאות הבחירות בבית שמש בה הגדילו כל המפלגות את כוחן בשלום וברעות", מסכם הח"כ מדגל התורה את עמדת תנועתו.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר