צפו בהפצצת מנהרת חמאס

נתניהו בגבול רצועת עזה: "נפסיק את ההתקפות"

ירי הרקטות הכבדות לאזור המרכז ולבאר שבע, תוך פגיעה ישירה בבית מגורים בעיר הדרומית, מעלה את מפלס המתיחות מול עזה לשיא. בקרוב: ישיבת קבינט • צפו בהפצצת צה"ל (חדשות)

אלי רוטמן | כיכר השבת |
(צילום: רועי אברהם, לע"מ)

ראש הממשלה בנימין נתניהו הגיע היום (רביעי) לאוגדת עזה, בעקבות ההסלמה בדרום וירי הרקטות מעזה לבאר שבע ולאזור המרכז. כמו כן, לפני שעה קלה נחת הרמטכ"ל גדי איזנקוט שהקדים במיוחד את טיסתו מארה"ב, ובהמשך תתקיים ישיבת קבינט מיוחדת על הצעדים הבאים מול חמאס.

לאחר הערכת מצב שכאמור ערך נתניהו עם ראשי צה"ל וצמרת מערכת הביטחון, מסר נתניהו הצהרה למצלמות: ""סיימתי עכשיו הערכת מצב עם ראשי צה"ל וצמרת הביטחון; ישראל רואה בחומרה רבה את ההתקפות עליה בגדר, על עוטף עזה, על באר שבע. בכל מקום".

"אמרתי בפתח ישיבת הממשלה השבוע", הוסיף, "שאם ההתקפות הללו לא ייפסקו - נפסיק אותן. אני רוצה לומר לכם היום: ישראל תפעל בעוצמה רבה".

הפצצת מנהרת חמאס, במהלך מתקפת התגובה של ישראל, היום (צילום: דובר צה"ל)

בהמשך נסע ראש הממשלה לחמ"ל של המועצה האזורית שדות נגב, שם הוא נפגש עם חמשת ראשי הרשויות של ישובי עוטף עזה ועדכן אותם במצב הביטחוני המתוח באזור.

במהלך הפגישה הביע נתניהו הערכה רבה והזדהות עם התושבים, וביקש לחזק אותם על עמידתם האיתנה מול הטרור המתמשך בתקופה האחרונה. "ביקשתי לקיים את הפגישה היום, על מנת לעדכן אותכם בנעשה, ממקור ראשון", אמר להם ראש הממשלה.

מתחקיר ראשוני של פיקוד העורף עולה, כי הרקטה שפגעה בבית בבאר שבע לפנות בוקר, שקלה ככל הנראה כ-20 קילוגרם. "הממ"ד הציל את חיי השוהים בבית. כשיש אזעקה בשעת לילה, יש להיכנס למרחב מוגן, מאחר והוא מספק הגנה ומציל חיים", אמרו בפיקוד העורף.

(צילום: דוברות מועצה אזורית שדות נגב)
(צילום: עמוס בן גרשום, לע"מ)
(צילום: דוברות מועצה אזורית שדות נגב)
(צילום: דוברות מועצה אזורית שדות נגב)
(צילום: דוברות מועצה אזורית שדות נגב)

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר