"אין סיבה אמיתית לפילוג הנוכחי"

היסטוריה בגור: כנס בחירות למען דייטש בהשתתפות הרבי

אלפי חסידי גור השתתפו אמש בכנס בחירות היסטורי בבית המדרש דחסידי המרכזי ברחוב ירמיהו בהשתתפות הרבי • במת הכבוד: פרוש לצד ליצמן • "אדם חרדי יכול להיות ראש עיר ראוי"(חרדים)

ישי כהן | כיכר השבת |
הכנס בגור, אמש (צילום: משה גולדשטיין)

בירושלים התקיים אמש (חמישי) כנס בחירות נדיר והיסטורי, אלפי חסידי גור הגיעו לבית המדרש המרכזי ברחוב ירמיהו בעיר, והשתתפו בכנס הבחירות למען המועמד החרדי לראשות העיר יוסי דייטש. באורח נדיר, גם כ"ק הרבי מגור הגיע להשתתף בכנס הבחירות.

רגע היסטורי נוסף נרשם כאשר על במת הכבוד התיישב סגן שר החינוך ויו"ר 'שלומי אמונים' מאיר פרוש, מה שמבשר על סיום רשמי של מתיחות ארוכת שנים.

הרבי מגור, גייס את אלפיו חסידיו למשימה, וחתם את הכנס ואמר לאלפי החסידים: "בעזרת השם תהיה ברכה והצלחה".

מי שנשא את הנאום המרכזי היה המועמד עצמו, יוסי דייטש, כאשר הרבי נשאר בבית המדרש במהלך הנאום כולו. בחסידות מספרים כי "מדובר באירוע חריג בכל קנה מידה".

לפני נאם סגן השר יעקב ליצמן שאמר בדבריו: "אין סיבה אמיתית לפילוג הנוכחי, מלבד מחלוקת ושנאת חינם. לדבריו: "'דגל התורה לא יודעים לבלוע את ההסכם של הפני מנחם והרב שך על ה - 60/40 ולמרות שהפלג עזבו אותם ובעלזא עזבו אותם, הם רוצים 50/50. הם בעלי מחלוקת. בתשמ"ט המנדט השני של עץ נכנס בגלל כמה קולות של חסידי גור. אנחנו אשמים שגפני נכנס''.

דייטש קרא לחסידים להתגייס ולפעול למען הצלחת מערכת הבחירות: "נעביר את המסר לכל יהודי בירושלים, אדם חרדי יכול להיות ראש עיר ראוי עבור כלל התושבים מכל המגזרים".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר