חלק ב': "גבר גבר", 8 פעולות שאתה חייב לדעת לעשות

על האדם המודרני להיות גם לוחם וגם דיפלומט. הוא נדרש להיות בקי במיומנויות שמשתמשים בהן בכל יום ולגלות כישורים שאנו שומרים בכיס האחורי, לכל מקרה שיצוץ. הנה עוד 8 כאלו. תודו לנו אחר כך (MEN)

(צילום: שאטרסטוק)

1. לטפל בכוויה

כוויות יכולות לקרות כמעט תמיד, בכל מקום. קפה שנשפך, מדורה שובבה, מנוע רכב מחומם יתר על המידה - העולם שלנו רווי בפוטנציאל לנזק הנגרם מחום. אתם צריכים לגלות מיומנות בטיפול בכוויה מדרגה ראשונה ואפילו שניה.

תתפלאו, כמעט תמיד אפשרות הטיפול הראשונית ניתנת לביצוע על ידכם ולא רק באמצעות איש מקצוע מוסמך. כמה טיפים: צננו באיטיות את האזור הנפגע עם מים קרים, לא קרח. הקפידו לנקות את הכוויות ולמרוח משחה אנטיביוטית. שימו לב לא לפוצץ את השלפוחיות, דבר שיגדיל את הסיכון לזיהום.

2. לספר בדיחה

בעידן של ממים טחונים וסרטונים ויראליים, אמנות סיפור הבדיחה הידועה היא כישרון גוסס. לדעת איך לגרום לאנשים לצחוק בלי להזדקק להראות להם אדם הנתקל בעץ ברחוב ומועד עם שקית של תפוזים בידיו, זה לא כזה פשוט. בנוסף, כאשר אתם נמצאים בטיול באמצע היער והקליטה הסלולרית דלה, לדעת איך לספר בדיחה, בתזמון המושלם, יהפוך אתכם לאהודים. שווה.

3. לחזות את מזג האוויר

אם אתם מאזינים באופן קבוע לחדשות ברדיו המקומי אודות תחזית מזג האוויר, או בודקים את העניין בטלפון החכם שלכם, אתם יודעים כמה פעמים הם נוטים לטעות. הנה כמה מן הכלים העתיקים והמדויקים ביותר.

ברומטר, למשל, יכול להגיד לכם איזה מזג האוויר יהיה ב-24-48 שעות הבאות, כמו גם כל תחזית מקצועית. מעבר לכלים מדעיים, אפילו פתגמים ישנים - כמו "שמיים אדומים בלילה, מלחים מתענגים; שמיים אדומים בבוקר, המלחים מתריעים"- יש בתוכם גרעיני אמת רבים. בקרוב, התחזיות שלכם יביסו את אלו של החזאי בעיתון היומי.

4. להרים משקולת כראוי

הנפת משקולת מאמנת את השרירים המאפשרים לכם לבצע את אחת התנועות הבסיסיות ביותר של האדם - להרים דברים מהאדמה. מלבד סקוואטים, אף תרגיל אחר אינו פרקטי כמו זה. ובכלל, זה פשוט מרגיש מדהים.

5. לדקלם שיר מתוך הזכרון

יש משהו בדקלום של שיר מהזיכרון שהוא שונה מלקרוא אותו שוב ושוב. המילים הופכות לחלק ממכם. הן אולי לא המילים המקוריות שאתם הגיתם, אבל כשאתם אומרים אותן מהזכרון, זה מרגיש כאילו הן יוצאות מהלב.

ציטוט של שיר מהזכרון יכול לספק לכם ולסביבתכם השראה ונחמה בזמנים מאתגרים. בנוסף, ידיעה כיצד לפזם בקלות כמה שורות משיר, תוך כדי שיחה, יכולה לגרום לכם להיראות כמו האדם המעניין והמשכיל ביותר בעולם.

6. לבצע החייאה

ישנם מצבי חירום שהם כל כך דחופים עד כי המתנה לפרמדיקים עלולה לגבות חיים. אחד מהם הוא במקרה של התקף לב או תרחיש אחר שבו מישהו הופך לאפאתי ומתקשה לנשום. תאמינו או לא, רבע מהאמריקאים אומרים שנכחו בסיטואציה כזו. אל תיתפסו לא מוכנים. למדו כיצד לבצע החייאה קונבנציונאלית, אך היו מודעים גם לשיטה הידנית אשר ניתן להשתמש בה על בני נוער ומבוגרים.

7. לשחק כדורגל או כדורסל

בין אם אתם משחקים עם הילדים שלכם בשבת אחר הצהריים או בסתם יום של חול, תצטרכו לדעת איך לזרוק כמו שצריך ולקלוע לסל. אתם לא רוצים להצטייר כלוזרים בעיני אנשים, נכון? אז כדאי שתתחילו להתאמן.
ובכלל, חשבו על כמות הקלוריות שתשרפו.

8. לתפור כפתור

אתם ממהרים להתכונן לעבודה, ותוך כדי כפתור חולצת המשבצות היפה שלכם, כפתור אחד מזנק החוצה.

אתם יודעים שהוא היה רופף, וכי היום הזה עלול לבוא. מה עושים? תופרים אותו בחזרה, כמובן! בעוד מלאכת התפירה עשויה להיראות כמו מיומנות גרידא בתחום של נשים, ידיעה כיצד לתקן בגדים פשוט יכולה לבוא לידי שימוש כאשר אתם במצב שהאישה או האמא שלכם אינן באיזור.

מקור: ארט אוף מנלינס

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר