חילולי השבת נמשכים

אורן חזן לרון קובי: "בן אדם שלא רואה ממטר" • צפו

מפגש מעניין נערך היום בין רון קובי, ראש עיריית טבריה, וח"כ אורן חזן מ'הליכוד', ששיבח אותו ואמר: "כמוני אומר את כל האמת בפרצוף". במקביל, חילולי השבת - נמשכים (אקטואליה)

חזקי שטרן | כיכר השבת |
(צילום: מתוך הפייסבוק של רון קובי)

אם שאלתם במה עסוק בימים אלו ראש עיריית טבריה רון קובי, נראה כי הוא מתגייס בכל כוחו לסייע לח"כים במפלגת 'הליכוד' להתקדם בפריימריז של המפלגה לקראת הבחירות לכנסת, לאחר שהבטיח להביא לליכוד 5,000 מתפקדים חדשים.

כזכור, לפני כחודש, ימים ספורים לאחר שנבחר, הוא הגיע לכנסת מלווה בחבר הכנסת מיקי זוהר שהגן עליו בדיון שהתקיים בנוגע להתנהלותו ודברים שאמר נגד התחרדות העיר טבריה.

מאז נבחר, רון קובי מתראיין רבות בטלוויזיה כאורח בתוכניות אקטואליה, ובין היתר הוא אומר בראיונות כי על ראש הממשלה נתניהו להודיע שלא ירכיב ממשלה עם ש"ס, ושאריה דרעי לא יהיה שר הפנים בקדנציה הבאה.

"מפלגת הליכוד חייבת להתנתק מהברית שלה עם ש"ס אחרת יהיה לה מאוד קשה להרכיב את הממשלה הבאה", אומר רון קובי ומוסיף מבלי להסביר מדוע סבור כך כי "כנראה שרק אני אומר את מה שכולם חושבים".

מפגש צבעוני ומעניין התקיים היום (שני) בין רון קובי לחבר הכנסת אורן חזן מהליכוד שאמר בשידור חי בפייסבוק של ראש העיר "עזבו אתכם מכל החרטטנים מכל המלעיזים, מכל אלו שמנסים לשים רגל, בחרתם בן אדם שלא רואה ממטר, שכמוני אומר את כל האמת בפרצוף, שהולך לנקות לכם את העיר, הולך לחדש לכם את העיר, הולך להחזיר את טבריה לימים הגדולים שלה, טבריה שבה ישו הלך על המים".

רון קובי הבטיח לחזן: "הלכודניקים הטבריינים יעזרו לך בפריימריז, אנחנו נעזור לך".

במקביל, חילולי השבת בטבריה על-ידי העירייה בראשות רון קובי, נמשכו גם בשבת האחרונה. כזכור, לפני כשבוע פורסם ב'כיכר השבת' כי ראש העיר הורה לאגף שפ"ע לעבוד בשבת לצורך פינוי עץ שקרס.

(מתוך הפייסבוק של רון קובי)

בשבת האחרונה אגף שפ"ע פעל שוב, וזאת בשל בור קטן בכביש הצמוד לבית מדרשו של המקובל הגר"ד קוק אנשי האגף הגיעו לכסות את הבור - למרות שלטענת התושבים הבוקר קיים כבר כמה שנים ולא נפער לפתע בשבת.

מלבד זאת, ראש העיר העלה תמונות של הבור וכתב: "הלילה נפער חור גדול ומסוכן בכניסה לרחוב אחד העם. אנחנו גם בשבת מתקנים מפגעים מסוכנים העלולים לפצוע ולהוות מפגעי בטיחות מסוכנים כולל בשבת! מרגע הזיהוי, נשלח צוות כוננים של אגף השפע והסכנה הוסרה! כבר אמרנו: שנת השפ"ע".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר