מארחים? שיטת 15X15X15 תשמור על השפיות שלכם

לארח זה כיף. האווירה, האוכל, ההמולה. אך זו גם פעולה שדורשת לא מעט כוח וסבלנות. הנה שיטה שתסייע לכם להרגע ולהכין את עצמכם להימצאות של אורחים בביתכם: לפני, תוך כדי ולאחר עזיבתם (משפחה)

השקט שלפני הסערה (צילום: Hans Vivek on Unsplash)

אדם חכם אמר פעם: "אם אתה חושב שאתה נאור, נסה לבלות שבוע במחיצת המשפחה שלך". עוד פתגם בסגנון טוען כי "אורחים, כמו דגים, מתחילים להסריח אחרי שלושה ימים".

זה לא שאנחנו לא אוהבים לארח, כמובן, אבל זה יכול להיות קשה לפעמים.

למרבה המזל, לברייס קנדי, מומחה למדיטציה ופנג שווי (שיטה סינית עתיקה לארגון חפצים ומבנים כדי להגיע להרמוניה עם הטבע), יש פתרון: שיטת 15X15X15. על פי קנדי, הטריק הזה הוא כל מה שאתם באמת צריכים "כדי להכין את עצמכם ולהרגיע את עצמכם" כשיש אורחים מסביב. כך זה עובד:

לפני

בשלב זה, אתם כנראה עורכים קניות של מצרכים, מהדקים סדינים למיטות במרץ ומנטרלים כל זכר לפיסת אבק. בנקודה הזו אתם כבר מרגישים תשושים ועייפים. זה בדיוק הזמן לביצוע צ'ק-אין עצמי: "ממש לפני שהאורחים מגיעים, קחו 15 דקות כדי לעשות מדיטציה, לנשום או לדמיין תרחישים חיוביים", אומר קנדי. "היכנסו למוד הנכון. ישרו את הגב ונסו להרגע כמה שאפשר".

במהלך

הקטע הבא מגיע במהלך ביקור האורחים שלכם. בשלב מסוים, כאשר הדברים בבית יוצאים מאיזון, קנדי ​​ממליץ לסור לפינה שקטה ולשהות בה במשך 5 עד 15 דקות. "בשיא התוהו ובוהו, פשוט היכנסו לחדר נפרד, אספו את כל האנרגיה שהשקעתם על אחרים והחזירו אותה אליכם", הוא אומר. "כבר יצרתם את המומנטום ב-15 הדקות הראשונות, אז תרצו לחזור לזה ולחזק אותו קצת".

לאחר

לבסוף, כאשר הטירוף יצא מהבית שלכם, אתם רוצים להערך מחדש. "כשאורחים עוזבים, אנחנו צריכים לטהר את כל האנרגיה שלהם", הוא אומר. "נסו 15 דקות לשכב, להתקלח, לתרגל מדיטציה, להאזין למוזיקה, להשליך צלחות על הקיר וכו', מה שזה לא יהיה, קחו 15 דקות לנער את כל מה שהיה בחלל שלכם!".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר