5 דברים שחובב יין אמיתי לעולם לא יעשה

"יין ישמח לבב אנוש" נאמר בתהילים. הוא משכיל להרוות את צמאוננו לאחר יום ארוך של מספרים ורדיפה אחר זאטוטים קטנים. אז הנה 5 דברים שאוהד יין אמיתי לא יעשה אף פעם, על פי המומחים (MEN)

(צילום: Elle Hughes on Unsplash)

הו, מרלו יבש וערב לחיך. איך הוא משכיל להרוות את צמאוננו לאחר יום ארוך של מספרים ורדיפה אחר זאטוטים קטנים המסרבים לעלות על יצועם.

אבל, בפעם הבאה שתמזגו לעצמכם כוס, זכרו כי ישנם כמה חוקי יין שהם ביג נו נו. קריסטין מאוריץ ומרדית' רקל, מומחיות בתחום, מונות חמישה דברים שאוהד יין אמיתי לעולם לא יעשה:

ישתמש בקוביות קרח כדי לצנן יין

תראו, אנחנו יודעים שאתה אוהבים יין אדום קר, אבל כל מה שקוביות הקרח עושות, זה לדלל את הטעם.

במקום זאת, נסו לצנן את הבקבוק במקפיא במשך 15 דקות.

ישתה יין מכוס חמימה

אם הגביע שלכם בדיוק יצא מהמדיח, תנו לו הזדמנות להתקרר - או שתניחו אותו מתחת לברז מים קרים למשך דקה או שתיים. החום יכול לטשטש את הרושם הראשוני של היין - שאוהב יין אמיתי לעולם לא ירשה לעצמו.

ירכוש חולץ פקקים אלטרנטיבי

שכחו מכל המכשירים המהודרים המיועדים לפתוח יין - חולץ הפקקים המסורתי מספק שליטה רבה יותר, הוא מהיר יותר ומציע דרכי פתרונות נוספים להצלת פקק שבור או מתפורר מאשר כל מתקן אלקטרוני.

יאחסן יין תחת אור שמש ישיר

גם אם הוא מונח בתוך מקרר היין שלכם, שמש ישירה יכולה "לבשל" יין ולשנות את פרופיל הטעם שלו מטרי ובשל למרוכז יותר ועם טעם של פרי מבושל. לא טעים. האמינו לנו. בנוסף, הוא גם יכול לגרום לטעם שרוף.

יפתח בקבוק יין בן 4 ימים

תוכלו לנסות כמה שתרצו, אבל ברגע שחמצן מצא את דרכו לתוך לבקבוק, היין שבתוכו מתחיל לאבד את קסמו. ארבעה ימים זה לא הרבה, אבל אין סיבה לא לסיים את העניין כאשר פתחתם את הבקבוק לראשונה.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר