הרגע האחרון

בנט לנתניהו: 'תאחד את כל מפלגות הימין'

בנט כבר הגיש אמש את רשימתו לוועדת הבחירות ולכן, בדומה לציבור החרדי, הוא מנוע מליצור בעצמו איחודים • לדבריו יש לפעול לאחד בין מפלגותיהם של כחלון, ליברמן ופייגלין (פוליטי)

יוני גבאי | כיכר השבת |
נפתלי בנט (צילום: Yonatan Sindel/Flash90)

נפתלי בנט, יו"ר הבית היהודי קורא הבוקר (חמישי) לראש הממשלה בנימין נתניהו, לגלות אחריות ולצרף אליו את כל מפלגות הימין הקטנות, כדי שקולות מהצד הימני לא ילכו לפח.

יצויין שבנט עצמו לא יוכל להצטרף לאיחוד שכן הוא ומפלגתו כבר הגישו אתמול (רביעי) את הרשימה שלהם לכנסת, מה שימנע מהם מבחינה חוקית להצטרף למפלגות אחרות; את הנעשה אין להשיב.

בראיון לאולפן ynet אמר בנט, כי הוא קורא לנתניהו להתאחד עם מפלגותיהם של משה פייגלין, משה כחלון ואביגדור ליברמן. לטענתו, שלוש המפלגות האלו הם רשימות שלא עוברות את אחוז החסימה, ולכן חייבים להתחבר לגוש גדול, כדי לא לאבד אף מנדט.

בנט גם הביע את החשש כי במידה וגוש הימין לא יהיה חזק מספיק, נתניהו יעדיף לקחת את גנץ לשולחן הממשלה, ואז החשש, שיחד איתם הוא ינסה להקים מדינה פלסטינית, ולכן חובה על כל המפלגות החלשות יותר להתאחד.

כך או כך, לא נראה שיש היתכנות ריאלית להצעה של בנט, מכיוון שדבר כזה מחייב לכנס את מרכז הליכוד כדי שיאשר מהלך כזה. בנוסף, ליברמן כבר הגיש את הרשימה שלו לועדת הבחירות.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר