לילה טוב: 4 טעויות שינה שכדאי להימנע מהן, בכל מחיר

עומס נפשי הוא מנת חלקנו בחיים בעידן המודרני. זה עלול לגרום לכך שאנו לא ישנים מספיק שעות, וגם כשאנחנו כן, הן נוטות להיות עם הפרעות רבות. הנה 4 טעויות שיש להמנע מהן טרם השינה (אימון אישי)

(צילום: שאטרסטוק)

השינה היא אחת הפונקציות החשובות ביותר של הגוף שלנו. עם זאת, לעתים קרובות היא מוזנחת עקב העומס היומיומי של חיינו. אנחנו לא מקבלים מספיק שעות שינה, וגם כשאנחנו כן עושים זאת, הן נוטות להיות עם הפרעות, התעוררות באמצע הלילה וחוסר מסוגלות לחזור לישון, או להירדם מלכתחילה.

הלחץ שאנו סובלים משפיע על איכות השינה בצורה שלילית, אשר משליכה על הבריאות והאושר שלנו.

יש כמה שגיאות הקשורות לשינה שרובנו עושים בלי להיות מודעים לכך. הנה טעויות השינה הנפוצות ביותר שכדאי להמנע מהן בכל עת:

1. לא מקדישים זמן להירגע

אחת הטעויות הגדולות שאנשים עושים כשמדובר בשינה היא בהנחה שכל מה שצריך לעשות הוא פשוט להיכנס למיטה ולישון. זה פשוט לא עובד ככה. המוח שלכם צריך קצת זמן להירגע, אז מומלץ לבלות כמה דקות לפני המיטה במתיחות או במקלחת חמה.

אם אתם כרגע מתמודדים עם הרבה יותר מתח מהרגיל, תצטרכו יותר זמן כדי להירדם. נסו מדיטציה כדי להרגיע את המחשבות שלכם וללמוד איך להתמודד עם החלק הזה של המוח שלכם שתמיד לוחץ עליכם וגורם לכם לדאוג - כי זה החלק שאתם צריכים לכבות כאשר אתם רק רוצים לישון.

2. לוקחים את הטלפון הנייד למיטה

נטילת הטלפון, הטאבלט, או המחשב הנייד למיטה, היא טעות גדולה. האור מן המסכים יגרום למוח שלכם לחשוב שאתם מצויים בשעות היום, אז הוא ינסה לשמור עליכם ערים. הפעילות הנפשית שאתם משקיעים בגלישה ברשת, יחבל בתפקודים הקוגניטיביים שלכם, אשר יהפכו את ההירדמות לאפילו יותר קשה.

השורה התחתונה היא, אתם צריכים להפוך את חדר השינה שלכם לאיזור נטול טכנולוגיה, ואתם תוכלו לישון הרבה יותר טוב.

3. ישנים על הבטן

למרות ששינה על הבטן לא בהכרח משפיעה על איכות השינה שלכם, היא מטילה הרבה מאמץ על הצוואר והגב. לא רק ששינה על הבטן גורמת לכאבים בצוואר, היא באמת יכולה לגרום לקמטים גם כן, כי הפנים שלכם מתחככות בכרית.

אז קחו עצה ממומחים לניתוחים קוסמטיים בסידני והפנימו את העובדה כי העיניים הן הראי לנפש. אנחנו מתקשרים כל כך הרבה באמצעות המחשבות והרגשות שלנו שמתורגמים למחוות הפנים שמובעות דרך האיזור שסביב העיניים שלנו, אז זה לא פלא שאנחנו רוצים אותן רעננות וערות, ולא מקומטות ועייפות.

שינה על הגב שלכם טובה יותר לבריאות שלכם ולמראה הצעיר שלכם.

4. הולכות לישון עם איפור

אתן כבר יודעות שעדיף תמיד להסיר איפור לפני שאתן עולות על יצועכן. עם זאת, לא מעט נשים נוטות לדלג על שלב זה בשגרת השינה, מעת לעת.

למרבה הצער, בכל פעם שאתן נמנעות מניקוי הפנים שלכן לפני השינה, בבוקר הנקבוביות שלכן יהיו סתומות, יהיה לכן קצת אקנה והעיניים שלכן עלולות להיות אדומות ונפוחות. אפילו גרוע יותר, שינה עם איפור יכולה לפגוע קשות בעיניים שלכן. לכן, התייחסו לשגרת השינה שלכן ברצינות, ולעולם אל תלכו לישון בפנים שאינן נקיות מאיפור.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר