זה בדיוק הזמן הנדרש ליצירת חברות, על פי מחקר

כמבוגרים, רכישת חברויות חדשות יכולה להיות אתגר, במיוחד כאשר לעבודה ולמשפחה ישנה קדימות, כמובן. תמו הזמנים בהם השותף לחוג היצירה נהפך לבי אף אף. טוב שמחקר חשוב בא לעזרתנו (אימון אישי)

(צילום: שאטרסטוק)

כשהיינו ילדים, יצירת קשרים היתה כל כך קלה. יכולנו למצוא את הנפש התאומה שלנו בארגז החול ולהפוך לחברים הכי טובים בתוך זמן קצר. אבל כמבוגרים, רכישת חברויות חדשות יכולה להיות אתגר של ממש, במיוחד כאשר לעבודה ולמשפחה ישנה קדימות, כמובן.

יש לנו חדשות טובות בשבילכם: מחקר שפורסם בעיתון העוסק ביחסים חברתיים ואישיים, חשף את המסתורין העומד מאחורי יצירת אותם חברים מבוגרים והפך את כל הסיפור הזה לפחות חמקמק. החוקרים גילו כמה זמן לוקח עד שאתם יוצאים ממבוכת ההיכרות הראשונית עד לידידות נפש של ממש, כמו התארחות אחד אצל השני בשבתות.

לדבריהם, נדרשות בערך 50 שעות של זמן משותף כדי לעבור ממצב של מכרים לחברים מזדמנים, כ-90 שעות בטרם אתם מרגישים נוח לשדרג אותם למצב של "חברים". לבסוף, לוקח יותר מ-200 שעות לפני שמחשיבים מישהו לחבר קרוב או לחבר הכי טוב.

מעניין לציין שהמחקר מצא כי בעוד שעות של בילוי יחדיו העידו היטב על קרבה ידידותית, זה לא היה המקרה אם דובר בזמן משותף בעבודה או בבית הספר, שכן האנשים האלה בדרך כלל לא יוצרים אינטראקציה מבחירה. (סליחה, רחל ממחלקת חשבונות).

"אנחנו צריכים להשקיע את כל הזמן הזה", מסביר מחבר המחקר, ג'פרי הול. "אתם לא יכולים ללחוץ ידיים ולהפוך מיד לחברים".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר