אאא

תראו, לוח הזמנים של היום הוא דינמי ועמוס בלבד ולפעמים השעה של היום שבה אתם יוצאים לרוץ, היא מעבר לשליטה שלכם. אבל על פי המדע, יש שפע של סיבות מדוע שעות הערב המוקדמות (תודו שחשבתם שישנה עדיפות לרוץ בבוקר) הן למעשה הזמן הטוב ביותר ביום לחבוט ברגליכם על המדרכה. המשיכו לקרוא ותקבלו את ההסבר המלא.

בלילה, יש פחות סיכוי להיפצע

כאשר אתם מתגלגלים מהמיטה על הבוקר לאחר כמה שעות של שינה, השרירים שלכם נוטים להיות נוקשים מחוסר תנועה. משמעות הדבר היא (אלא אם כן אתם לוקחים את הזמן ומתמתחים) שהרבה יותר סביר שתמתחו משהו במהלך ריצת בוקר.

מעבר לכך, בערב, טמפרטורת הליבה שלכם גבוהה והגוף שלכם דרוך כדי להגיב לשינויים של השטח (כמו העליה התלולה הזו דרך ההר).

אתם גם ודאי רוצים לאבד יותר משקל

להורמונים שמתדלקים את חילוף החומרים שלכם לוקח זמן להתניע בבוקר לאחר צום של כל הלילה, אבל ריצה לפני ארוחת הערב (כאשר המטבוליזם שלכם מתפקד במלואו) מסייעת לגוף להמשיך לשרוף קלוריות היטב לתוך הלילה.

יש גם תועלת פסיכולוגית לריצת ערב. חשבו על זה: אם אתם רצים חמישה קילומטרים, יש סיכוי נמוך הרבה יותר שתחבלו במאמצים שלכם על ידי אכילת ג'אנק פוד, לאחר שהשקעתם כל כך.

שמירה על הקצב שלכם לא תהיה קשה

תפקוד הריאות הוא 6% יותר טוב בערב מאשר בבוקר, על פי מחקר שנערך לאחרונה. עבור רצים, זה אומר קצב טוב יותר, במהירות משופרת, לכל קילומטר.

תגידו שלום לסטרס

התרופה הטובה ביותר ליום קשה במשרד / עם הילדים / עבודה מהבית היא ריצת לילה. זה ידוע כי פעילות גופנית נותנת לכם בוסט של אנדורפין, אשר עושה יותר מאשר רק לשפר את מצב הרוח שלכם. הוא פשוט עוזר לכם להירגע.

תישנו טוב יותר

ריצה יכולה להיות גם הכרטיס לתנומה מאושרת. מחקר של אוניברסיטת קליפורניה מצא כי אנשים אשר התעמלו בלילה, 30 דקות לאחר האימון, חשו עייפות ניכרת, אולי בשל לחץ דם מופחת ומתיחות שרירים לאחר הריצה.