שתיית הכמות *הזו* של מים תשרוף לכם 490 קלוריות בשבוע

שמענו מאנשים שהשילו קילוגרמים רבים ממשקלם כי שתו כמויות גדולות של מים וכל תזונאית תגיד כי הם אכן עוזרים לחילוף החומרים אבל מכאן ועד לשריפת קלוריות? האמנם? כן. זו הכמות הנדרשת (בריאות)

(צילום: שאטרסטוק)

רוב האנשים מתייחסים לשתיית מים כאל דבר מובן מאליו ולא מייחסים לו חשיבות יתרה, וחבל. מים מהווים 55%-65% מגוף האדם המבוגר ו-70% מגופו של ילד. אולם המים הם הגורם המזוני החשוב ביותר, כי בעוד שהגוף מסוגל להתקיים ללא מזון אפילו 5 שבועות, אין הוא יכול להתקיים ללא מים אפילו 5 ימים בלבד.

מים טובים לעור הפנים, לרמת האנרגיה ולמצב הרוח. אבל בעיקר אנו שומעים לא מעט מאנשים שהשילו קילוגרמים רבים ממשקלם כי שתו כמויות גדולות של מים וכל תזונאית תגיד כי הם אכן עוזרים לחילוף החומרים אבל מכאן ועד... לשריפת קלוריות? האמנם?

כן, לא יאומן. זה טוב מדי מכדי להיות אמיתי.

על פי מחקר שפורסם בכתב העת "Journal of Clinical Endocrinology and Metabolism", שתיית מים קרים כקרח עוזרת לשרוף יותר קלוריות במהלך היום. כמה? שבע לכל כוס זכוכית. אם תעשו את החישוב הפשוט, תגיעו לתוצאה ששתיית עשר כוסות מים קרים ביום, במשך שבוע אחד, שורפת 490 קלוריות. לא מעט, יש לציין.

עכשיו, אנחנו בהחלט לא מציעים לכם לשנות את שגרת הכושר שלכם ולהוריד הילוך, אבל אנחנו כן ממליצים לכם למלא את הכוס שלכם. עכשיו.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר