הנה הדרך לסגור בקבוק יין ולהשתמש בו שוב

לפעמים, אתם רוצים לשתות רק כוס יין אחת. אז בפעם הבאה שאתם נתקלים במקרה שכזה, נסו ליישם את אחד מהטריקים הבאים כדי להבטיח שהבקבוק שלכם יהיה מוכן לשתיה גם בלילה הבא (MEN)

כתבי כיכר השבת | כיכר השבת |
(צילום: שאטרסטוק)

יש מקרים שבהן אתם מחסלים בקבוק שלם של יין בפעם אחת. בין אם זה לאחר יום מלחיץ בעבודה או בשבת עם אורחים. אבל במקרים אחרים כל מה שאתם רוצים, אתם יודעים, זו כוס או שתיים.

אז בפעם הבאה שאתם מוצאים את עצמכם נתקלים במקרה שכזה, נסו ליישם את אחד מהטריקים הסופר קלים הבאים כדי להבטיח שהבקבוק שלכם יהיה מוכן לשתיה גם בלילה הבא. הנה, שלוש דרכים מבריקות כיצד לשמור על יין פתוח שיתאים לשתיה גם בעיתוי הבא:

שיטה 1: השתמשו בנייר פרגמנט (אפיה)

ראשית, שבו אחורה ותנו לעצמכם להנות מכוס הקברנה שלכם. לאחר מכן, כאשר אתם מוכנים לסגור את הבקבוק, קחו חתיכת נייר אפיה ועטפו איתה את פקק השעם. דחפו את הקצה העטוף של הפקק בחזרה לתוך פתח הבקבוק.

למה זה עובד? נייר פרגמנט משמש כחומר המפריד בין הפקק לבקבוק וגורם לו להחליק ביתר קלות בחזרה לתוך הבקבוק, וגם כמחסום, מה שמקשה על חתיכות תועות של פקק לצוף בתוך היין שלכם.

שיטה 2: העבירו למיכל קטן יותר

ככל שהיין שוהה יותר זומן במגע עם חמצן, מהר יותר הוא יתחיל להתקלקל. הפתרון? הקטנת פני השטח. אחת הדרכים לעשות זאת היא להעביר את שארית היין שלכם לתוך מיכל קטן יותר (כמו חצי בקבוק יין). רק כדאי לוודא שאתם אוטמים את הבקבוק הקטן היטב, או באמצעות פקק השעם עם טריק הנייר האמור לעיל, או עם ניילון נצמד.

שיטה 3: השתמשו במקרר

אין לכם מיכל קטן או חצי בקבוק יין שוכב מסביב? אין בעיה. האטו את ההשפעות המזיקות של החמצן על ידי העברת בקבוק היין שלכם למקרר. הוא עדיין אמור להיות מושלם למזיגה מחר בלילה. לחיים.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר