הותקף והתנצל

אברי גלעד נגד כלי התקשורת: "תשנו תדר"

המגיש הטלוויזיוני פונה אל עמיתיו בתקשורת: "הניצחון של ביבי והקואליציה הימנית חרדית ביותר שהייתה פה רשום על שמכם". ומה הוא ממליץ להם לעשות כדי להשתנות? (ברנז'ה)

יאיר טוקר | כיכר השבת |
(צילום: Oren Nahshon Flash 90)

המגיש הבכיר אברי גלעד, המגיש את תכנית הבוקר הפופולרית של רשת, ערוץ 13, פרסם היום (רביעי) פוסט בעמוד הפייסבוק שלו בו תקף את עמיתיו בכלי התקשורת השונים.

"חברי בתקשורת אל תתבלבלו. הניצחון של ביבי והקואליציה הימנית חרדית ביותר שהיתה פה רשום על שמכם. חשבתם שאם לא תתנו למנהיג הנבחר של ישראל מנוח ולו לדקה, תציפו את השיח בתיקי החקירות, תתעלמו ותבוזו להישגיו, תנבחו עליו בראיונות, בסוף הוא יפול".

"ומה יצא? הוא לא נפל, הוא חזק מאי פעם, ואין בממשלה החדשה אפילו יצוג למרכז. כלום", מצליף גלעד בעיתונאים.

הוא סיפר, "קישקשתי היום ברחוב עם פועל תברואה. אמר לי-לא אכפת לי שביבי גנב, שיקח כל יום אפילו אלף שקל, העיקר שיהיה בעל בית למדינה".

"חשבתם שבשם הדקדקנות החוקית עם ישראל יוותר על מי שהוא תופס כמנהיג של פעם בדור. לא רק שטעיתם, אלא עכשיו דחפתם אותו להיות יותר ימני ממה שהוא, ועוד תיפגשו בזה בקרוב כשתכנית טראמפ תנחת על השולחן. רציתם להחזיר את השמאל לשלטון ובעצם ריסקתם אותו לרסיסים".

"ועכשיו מה? תמשיכו בדרככם, כי זה מה שאתם יודעים לעשות, או תסיקו מסקנות? לצלילי נחרות הבוז שלכם אני אומר לכם- תרפו. ביבי לא יעמוד למשפט בימי כהונתו. תנו לבנאדם לעבוד, תנו לציבור לנוח מכם".

"עשיתם מספיק נזק. אתם דורשים מכל מי שנכשל ללכת הביתה. אני מבין שיש לכם משפחות לפרנס, ללכת הביתה זאת לא אופציה, לפחות תשנו תדר, קבלו את הכרעת הרוב. רק כשתקבלו באמת, ניתן יהיה יום אחד להחליף שלטון בישראל".

בעקבות תגובות חריפות שקיבל, הגיב גלעד: "רק להרגיע את קצרי הפתיל, איני מציע להעניק לנתניהו חסינות מפרסום מעלליו או מעללי מי מבני משפחתו. איני בעד תקשורת מטעם. אני רק אומר שבמבחן התוצאה, כמה שהסיקור יותר זועם, כמה שהראיון יותר עצבני, ראש הממשלה נבנה ממנו והכרת הטוב לדברים הגדולים שהוא כן עושה נעלמת. בסיקור חד צדדי לא מפילים שלטון בישראל".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר