ניתוח חדש מבטיח להשיג לכם קוביות בבטן, בלי להתאמן

קבלת בטן שטוחה ללא פעילות גופנית או אכילה בריאה נשמעת טובה מכדי להיות אמיתית. עכשיו, מנתחים פלסטיים טוענים כי שש קוביות נמצאות בהישג יד, מילולית. הנה הפרטים (MEN)

(צילום: שאטרסטוק)

כולנו רוצים בטן חטובה ומפוסלת, אבל זה בגדר חלום רחוק לרבים מאיתנו. עכשיו, מנתחים פלסטיים טוענים כי שש קוביות נמצאות בהישג יד, מילולית, - והפתרון אינו דורש שעות ארוכות של כפיפות בטן.

הליך הנקרא "חריטת בטן", בתרגום חופשי, משתמש בטכניקת שאיבת שומן חדשה כדי ליצור מראה של שש קוביות, על פי מאמר שפורסם בכתב העת "Plastic and Reconstructive Surgery".

בעיקרו של דבר, מנתחים פלסטיים שואבים בדיוק את השומן מהשכבות השטחיות והעמוקות של הבטן כדי להדגיש את קווי הבטן הטבעיים של המטופל. התוצאות יכולות להיות "עשויות" יותר או טבעיות, בהתאם להעדפות.

קבלת בטן שטוחה ללא פעילות גופנית או אכילה בריאה נשמעת טובה מכדי להיות אמיתית - וזה נכון. הרופאים מציינים כי התוצאות הטובות ביותר נראות על מטופלים שמתעמלים באופן קבוע ואוכלים באופן בריא, אך "יש להם אזורי עמידות מסוימים של שומן שמסתירים את ההגדרה השרירית הרצויה".

ומכיוון שאנחנו מדברים על ניתוח פלסטי, שיטה זו מגיעה עם כמה סיכונים משמעותיים, כמו זיהומים, או נזק עצבי פוטנציאלי לשרירים. יש גם את האפשרות שלא תהיו מרוצים מהתוצאות.

אז כן, שמירה על בטן עם שש קוביות מעוצבות להפליא דורשת אכילה בריאה ופעילות גופנית. נסיינים במחקר זה עבדו עם אנשי מקצוע בתחום התזונה והאימון האישי כדי לשמור על התוצאות.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר