4 דברים שהזוגות הכי מאושרים עושים מדי יום

אהבה לבד אינה מספיקה כדי לקיים מערכת יחסים מאושרת במסכת החיים התלולה. זוגות עם קשר ארוך ובריא מספרים מהן השיטות שהם מיישמים ביומיום כדי לתחזק את חיי הנישואין שלהם (משפחה)

(צילום: שאטרסטוק)

אתם רוחשים רגשות עזים של אהבה זה לזו. זה מהמם ונפלא, אבל כל מומחה יגיד לכם שאהבה לבד אינה מספיקה כדי לקיים מערכת יחסים מאושרת במסכת החיים העמוסה בעליות ומורדות רבות. זוגות עם קשר ארוך, בריא ואוהד מספרים מהן השיטות שהם מיישמים ביומיום כדי לתחזק את הדבר המורכב הזה ששמו "נישואין".

להתחיל את הבוקר יחדיו

עובדה: האופן שבו אתם מתחילים את הבוקר שלכם, משפיע על כל היום שיבוא אחריו. אז כדאי שתאמינו שהוא ישפיע גם על הקשר הזוגי שלכם.

במקום לתפקד כמו זוג רובוטים תחת השפעת קפאין, התעוררו מוקדם מספיק כדי לתקשר ולהתרכז האחד בשניה במשך כמה דקות, אם זה על ידי הבאת קפה וארוחת בוקר למיטה, קריאת העיתון ליד שולחן המטבח או ארגון ארוחת הצהריים לילדים, תוך כדי האזנה למוזיקה המועדפת עליכם. הפכו את השגרה הזו להרגל קבוע, לפני שהיום נהיה קדחתני מדי.

לתקשר מספר פעמים ביום

תקשורת היא שם המשחק, אנשים. מחוות קטנות (כמו: טקסט בשעת צהריים חמימה כדי לראות איך זורם היום של הפרטנר שלכם, או שיחת טלפון בערב הבודקת איך מתקדמת הכנת ארוחת הערב) מחזקות את רעיון השותפות ומזכירות לכם שאתם נמצאים יחד במסע הזה.

בנוסף, על ידי כך תוכלו בהדרגה לבנות אמון ותבינו טוב יותר את מצבי הרוח של השותף שלכם. מעבר לכך, מומלץ להרים טלפון, גם אם אין לכם בשורה הרת גורל לספר כרגע, סתם כדי להביע אכפתיות ועניין בצד השני.

לנצל היטב את שבת

זמן המנוחה הוא הטוב ביותר ויתן לכם הזדמנות להיזכר במה שגרם לכם לבחור האחד בשניה מלכתחילה. זו ההזדמנות ליהנות מקצת זמן שקט, לשבת בניחותא ולנהל שיחות עומק שיחזקו את הקשר ביניכם.

להקפיד על טקס לפני השינה

לא משנה עד כמה לוחות הזמנים שלכם עמוסים, חשוב שתמיד יהיה לכם חלון מתוק טרם השינה כדי לשטוף את הפנים, לשבת ולשתף בתלאות היום, עם כוס קפה ועוגה. חלומות מתוקים.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר