יש עתיד תתמוך בפסילת ברוך מרזל וחנין זועבי

מפלגת יש עתיד הודיעה שתתמוך בפסילתם מלהתמודד בבחירות של ברוך מרזל ממפלגת יחד וחנין זועבי. במקביל, מרזל הגיש את תגובתו לטענות נגדו וטען כי אינו גזען (בחירות)

דודי סילבר | כיכר השבת |
(תומר נויברג - פלאש90)

מועמד מפלגת יחד יפסל? מפלגת יש עתיד הודיעה כי תתמוך בוועדת הבחירות המרכזית בפסילתו של מספר 4 במפלגת יחד בראשות ח"כ אלי ישי - ברוך מרזל, וכן בפסילתה של ח"כ חנין זועבי.

במפלגה אמרו כי "יש עתיד מאמינה בציונות, במדינת ישראל וביצירת גשר בין המגזרים בחברה הישראלית. אנחנו מתנגדים לקיצוניות מימין או משמאל, שכל מטרתה היא ללבות את השנאה והשיח האלים בכנסת ישראל".

מוקדם יותר הבוקר הגיש מרזל את תגובתו לעתירות לפסול אותו לוועדת הבחירות המרכזית, באמצעות עו"ד איתמר בן גביר. לדבריו, הבקשה מבוססת על "גזרי עיתונים", והעותרים לא בדקו כלל אם הציטוטים מדוייקים. בן גביר מביא מספר דוגמאות לכך.

בנוסף, טען בן גביר כי גם אם אכן אמר מרזל את המיוחס לו "אין בהם כדי להקים עילה כלשהיא של גזענות, ודאי לא למנוע מאדם להתמודד לבחירות לכנסת ה 20''.

בהתייחסו לטענה כי מרזל קילל את חברי הכנסת מוחמד ברכה ודב חנין, וכן סירב ללחוץ את ידו של יו"ר ועדת הבחירות המרכזית השופט סלים ג'ובראן, השיב בן גביר כי דווקא טענות אלו מכיחות שמרזל אינו גזען ואינו מבדיל בין יהודים לערבים, ''כל מי שנגד המדינה אני נגדו''.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר