בחירות 2015 • היום שאחרי

הרצוג ולבני: "האפשרות היחידה כעת - אופוזיציה"

ראשי "המחנה הציוני", יצחק בוז'י הרצוג וציפי לבני, כינסו מסיבת עיתונאים ביום שלאחר התבוסה בבחירות והודיעו כי אין בכוונתם להצטרף לקואליציה ולממשלת אחדות. הרצוג: "הוכחנו שידענו להיות אופוזיציה לוחמת, ומה שמסתמן כרגע היא האפשרות הריאלית היחידה של הליכה לאופוזיציה" (בחירות 2015)

צביקה גרוניך | כיכר השבת |
הרצוג ולבני מודיעים על הליכה לאופוזיציה (צילום: Tomer Neuberg/Flash90. וידאו: אלי סגל, עריכה: ערן רחמני)

בחירות 2015 • היום שאחרי: ראשי "המחנה הציוני", יצחק בוז'י הרצוג וציפי לבני, כינסו אחר הצהריים (רביעי) מסיבת עיתונאים בה הודו בתבוסתם בבחירות והצהירו רשמית כי אין בכוונתם להצטרף לקואליציה ולממשלת אחדות בראשות ראש הממשלה בנימין נתניהו.

"הוכחנו שידענו להיות אופוזיציה לוחמת, ומה שמסתמן כרגע זו האפשרות הריאלית היחידה של הליכה לאופוזיציה", אמר הרצוג.

"נהיה תחליף לממשלת ימין צרה" הוסיף הרצוג, "אני מתחייב שיום יבוא ונביא את השינוי המיוחל. עבדנו קשה, באמת השקענו את נשמתנו. חרשנו את הארץ, כל אחד נתן את מה שיש לו, ואני רוצה להגיד לכם תודה. חשוב שנחוש גאווה על ההישג. תודה ציפי. הציבור מחכה לראות שנרים את הראש ונצעד בדרכנו".

מספר 2 ברשימה, ציפי לבני, אמרה כי "הדרך שנתניהו יחד עם שותפיו מתווה למדינה איננה דרכנו. עשינו את מה שהיינו צריכים לעשות בבחירות הללו, חברנו יחד לשותפות אמיתית, גיליתי בהרצוג את המנהיג שבו".

"ברור שיש כאן שתי דרכים ושתי מערכות ערכים שונות למדינה. האחת של נתניהו ושותפיו הטבעיים, השנייה שלנו, של השותפים הטבעיים שעדיין קיימים גם בכנסת מול הדרך שמבודדת את ישראל, מול הדרך שלא רואה את אזרחי המדינה". הוסיפה.

עוד אמרה לבני "אנחנו צריכים להמשיך ולייצג את התקווה שלא מומשה עדיין. נייצג אותה בכל מובן ונמשיך לייצג אותה מהאופוזיציה מול אותה ממשלה שבשבילה נתניהו הפיל את ממשלתו הקודמת. ממשלת החלומות של נתניהו היא בעיניי ממשלת הסיוטים של מדינת ישראל ואנחנו צריכים להציב מולה את החלום שלנו ולהילחם עליו".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר