שלוש מילות הקסם האלו יעניקו לכם נישואין מוצלחים

מן הסתם, מקריאת הכותרת, הנכם די בטוחים שאתם יודעים באיזה שלוש מילים מדובר. הרשו לנו לתקן אתכם: זה לא קשור כלל וכלל לחיבה הרבה שיש לכם כלפי אם ילדיכם. אז למה כן? הנה התשובה (MEN)

(צילום: שאטרסטוק)

המפתח לחיי נישואין יציבים וטובים? לחגוג חדשות טובות שקשורות לבת הזוג שלכם. כך מוצא מחקר שנערך לאחרונה, מאוניברסיטת קליפורניה בלוס אנג'לס.

חוקרים תיעדו עשרות זוגות המנהלים שיחה על דברים חיוביים או שליליים שקרו לאחד מהם, כמו קידום בעבודה או בעיות משפחתיות. מבדיקה שערך צוות המחקר כעבור חודשיים הוא גילה כי לאלו שהראו התלהבות רבה וחיזקו את ידיו של הפרטנר שלהם בתגובה לחדשות השמחות שחלק עמם, היתה מערכת יחסים נעימה יותר.

למעשה, אם תראו לעזר כנגדכם שאתם שמחים מאד בהצלחותיה, זה יעיד על יותר מחויבות שלכם כלפיה, שביעות רצון ואהבה, מאשר להיות שם בשבילה כאשר היא מתמודדת עם משהו שלילי, כך מראה המחקר.

כאשר אנשים חולקים אירועים חיוביים עם בני זוגם, הם חולקים את נקודות החוזק שלהם, אומרים עורכי המחקר. ואם תראו לה שאתם רוצים לחגוג ולהקנות תוקף לכישוריה, תבנו את תחושת הערך העצמי שלה, מה שיגרום לה להרגיש בטוחה יותר, הן בחייה והן במערכת היחסים שלכם, מסבירים המחברים.

אז, בחזרה לאותן מילות קסם האמורות בכותרת. בהתבסס על מחקר זה, לומר: "בשעה טובה ומוצלחת!" בלבביות ועליצות יכול להיות סוד לנישואים בריאים ומאושרים.

שאלות רבות והצהרות מעודדות כמו, "את הולכת להיות מדהימה בתפקיד החדש הזה!" או, "זה באמת מגיע לך אחרי כל העבודה הקשה שהשקעת!" הן דרכים טובות יותר להפגין את סוג העידוד החיובי שישמור על הנישואין שלכם במצב טוב, אומרים המחברים.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר