אז מתי עדיף להתקלח, בבוקר או בערב?

האם אצלכם בבית ישנו חוק כי אין להיכנס למיטה בלילה מבלי להתקלח או שדווקא אסור לצאת מפתח הבית בבוקר מבלי להתרענן כמו שצריך? כך או כך, לכל הרגל יש מעלות וחסרונות. הנה הם לפניכם (בריאות)

יעל קלצקין | כיכר השבת |
(צילום: שאטרסטוק)

האם אתם שייכים לקבוצת הטיפוסים שלא יכולים לצאת מהבית בבוקר מבלי להתקלח, או כאלו שאינם מעזים להיכנס למיטה עם הלכלוך שדבק לגופם במשך כל היום?

המשיכו לקרוא כדי לראות איזו שיטה טובה יותר.

רחיצת בוקר זו חובה

אתם רשאים לוותר על הקפה. מקלחת בבוקר מסייעת להאיץ את מחזור וזרימת הדם - דרך יעילה יותר מאשר לגימת 3 כוסות של "הפוך" שעליהן אתם מסתמכים.

היא משחררת מתח בשרירים. התעוררתם עם צוואר תפוס? מקלחת חמה תעזור לשרירים הדוקים להשתחרר. (מומלץ לבצע קצת מתיחות קלות תוך כדי.)

טובה יותר עבור עור שמנוני. אם אתם נוטים לזרוח, אתם יודעים שהעור שלכם נמצא במצב החמור ביותר שלו עם עלות השחר. מקלחת (במיוחד במים קרים) נותנת לכם הזדמנות לשטוף את השמנוניות ואז, באופן טבעי, חותמת נקבוביות כדי להגן מפני חדירת לכלוך.

אין לדלג על אמבטיית לילה

זה סיום יום העבודה האולטימטיבי. למעשה, מקלחת בעת זו יכולה לעזור להוריד את לחץ הדם ולהפחית את הסטרס שאתם חווים.

תרדמו מהר יותר. שטיפה מהירה לפני השינה - במים חמים - היא פתרון בדוק ומנוסה לנדודי שינה. למה? היא מרגיעה ושולחת אותות לגוף שלכם להתחיל לשחרר מלטונין, תזכורת כי השינה קרובה.

הסדינים שלכם לא יספגו זוהמה. גם אם אתם האנשים הנקיים ביותר שיש, לכלוך מצטבר על גופכם במהלך היום. קרצוף לילי אומר שהסדינים שלכם יישארו נקיים.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר