הטריק הקליל הזה יעזור לכם לישון טוב יותר

מדענים צפו בקבוצת צעירים בריאים שישנים, במשך חמישה לילות. אלה שישנו עם דלת חדר השינה שלהם פתוחה, דיווחו על שנת לילה טובה יותר מאשר אלה שישנו עם דלת סגורה. למה זה קרה? (בריאות)

יעל קלצקין | כיכר השבת |
(צילום: מתוך האינסטגרם elledecor@)

סיפור החיים שלכם: היה לכם יום ארוך ועמוס, אבל ברגע שהראש שלכם נוגע בכרית, ללא שום סיבה נראית לעין, אתם נהיים ערניים לגמרי. (היינו שם גם, אם זה מנחם.) יש לנו חדשות טובות עבורכם: קיים טריק חדש שמגובה במדע, אשר יכול לעזור לכם להרדם ולהישאר ישנים למשך הלילה.

במחקר שנערך על ידי "אוויר פנימי", בתרגום חופשי, מגזין בינלאומי לסביבה ובריאות שבתוך הבית, מדענים צפו בקבוצת צעירים בריאים שישנים, במשך חמישה לילות. אלה שישנו עם דלת חדר השינה שלהם פתוחה, דיווחו על שנת לילה טובה יותר מאשר אלה שישנו עם דלת סגורה.

מעניין, למה זה עובד? ובכן, כאשר אתם פותחים את הדלת, אתם מספקים יותר אוורור לחדר, אשר עשוי לעזור לאנשים מסוימים להרדם בקלות רבה יותר. על פי המחקר, פתיחת הדלת גרמה גם לטמפרטורת החדר לרדת מעט, לעד כ-19 מעלות צלזיוס. נציין כי רופאים ממליצים לשמור על הטמפרטורה בחדר השינה שלכם בין 18 ל-20 מעלות, לשינה הטובה והאיכותית ביותר.

אז במקום להתהפך, להסתובב, להגביר ולהנמיך את עוצמת הקור של המזגן, פתחו את דלת חדר השינה שלכם. (עכשיו אתם רק צריכים להבין איך לשמור על הילדים במיטותיהם שלהם.)

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר