צפו בנאום

היחצ"ן החרדי יוסי רוזנבוים הפתיע את החילוני: "הלוואי כולם יהיו כמוך"

יוסי רוזנבוים דיבר בוועדת הבחירות המרכזית בדיון על פסילת 'כחול לבן' והתרעם על השיח המפלג: "אני עובד 17 שעות ביממה - מעל מחצית ההכנסות שלי הולכות למדינה" (ברנז'ה)

יאיר טוקר | כיכר השבת |
(צילום: שלומי כהן. וידאו: מתוך ערוץ כנסת)

יוסי רוזנבוים, איש היח"צ החרדי, הפעיל במפלגת 'הליכוד' ומייצג אותם בוועדת הבחירות המרכזית, הפתיע אתמול (רביעי) עם נאום קצר ועוצמתי נגד ההסתה האנטי חרדית.

"אני פה כבר בקדנציה השנייה או השלישית ומעולם לא התבטאתי פה", אמר בתחילת דבריו. "אני נראה חרדי קלאסי רגיל, אבל אני מייצג פה את הליכוד ולא את יהדות התורה".

רוזנבוים המשיך: "אני חרדי ליברלי ואני יכול להגיד לך שאני בן אדם שעובד 17-18 שעות ביום ואני לא מגזים. יש פה גם כאלה שמכירים, יש לי עסק לייעוץ אסטרטגי ואני מייצג גופים גדולים מאוד במשק.

"מידי חודש, יותר מחמישים אחוז מההכנסות שלי הולכים למדינת ישראל. ואני אומר לך משהו: רוב החרדים שאני מכיר סביבי - כמוני. וזה הבעיה בשיח".

היחצ"ן החרדי המשיך וסיפר: "יום אחד הלכתי בשעות הבוקר בשכונת גבעת זאב בירושלים וראיתי חילוני הולך עם כלב שעשה את צרכיו ברחוב. איך שהכלב סיים, הוציא החילוני שקית מהכיס, אסף את הלכלוך והכניס לפח. ניגשתי אליו ואמרתי לו: 'אינשאללה כל החילונים יהיו כמוך'".

סיפר יוסי כי החילוני המופתע שאל אותו: "למה אתה אומר ככה?", עניתי לו: "לא יודע. כל פעם שאני עושה משהו טוב, באים אלי חילונים ואומרים לי הלוואי שכל החרדים יהיו כמוך".

"אני אומר לכם: כל החרדים כמוני. אולי יש קומץ קטן שלא. אני מדבר מעומק ליבי. אני מסתובב בתוך עמי", סיים את דבריו.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר