הקמפיין המפתיע

תופעה: מטפסים ומנשקים את תמונת מרן הגר"ח קנייבסקי

הפרסומאים החילוניים - בהלם. אנשים, מסורתיים וכאלו שאינם שומרי מצוות, מטפסים לשלטי החוצות ומנשקים את תמונתו של מרן הגר"ח קנייבסקי, המתנוססת במודעות הקמפיין (מדיה)

חנני ברייטקופף | כיכר השבת |
תמונת הגר"ח (צילום: דני דיל טוב)

קמפיין החוצות של 'יהדות התורה' שעלה בסוף השבוע עם תמונתו של מרן הגר"ח קנייבסקי, הצליח לרגש לא מעט אנשים, כאשר בלא מעט מקומות, תועדו אנשים כשהם מטפסים אל תמונתו ומנשקים אותה בלהט, תוך סיכון חיים הכרוך בכך.

רן לוי, פרסומאי ויועץ מתעסק בעיקר בייעוץ לחברות קמעונות ונדל"ן, ובזמני בחירות משמש כיועץ למפלגות. בשיחה עם "כיכר השבת", הוא מספר כי היתה התרגשות סביב הקמפיין החדש. "בסופו של דבר זה מדהים שגם אנשים חילונים ומסורתים מאד מעריצים את הרב קנייבסקי, הדבר ההזוי שזה חוצה מגזרים, אשכנזים וספרדים".

"אצלי בסטודיו התייחסו לזה ביראת כבוד, וגם בערוצי המידע התרגשו כי זה פעם ראשונה שהוא (הגר"ח קנייבסקי. ח"ב) עלה לקמפיין בלב החילוניות כמו בכביש איילון, בבגין בירושלים ובאשדוד".

לוי, מתייחס לסוגיית ההסתה והשנאה נגד החרדים ואומר כי "כל אלו שמדברים נגד הציבור החרדי ואף נגד הרב קנייבסקי זה חוזר אליהם כבומרנג, הם נלחמים ברב קנייבסקי והוא מחזיר להם דרך הקמפיין אהבה, מה שמוכיח שיש ללפיד, ליברמן, רון קובי וכו' סיבה טובה להילחץ מרבי חיים כי תראה איזו אהבה ואהדה ענקית יש לו בציבור.

"המסר הוא מסר מאחד ומחבק והוא חוצה מגזרים כי יש בקמפיין את הפסוק 'ברכנו אבינו כולנו כאחד' שאין מסר יותר מאחד ומחבר מזה, וכולם יכולים להרגיש שייכים".

בשיחה עם 'כיכר השבת', מספר לוי בהתרגשות כי "אנשים התחילו לנשק את השלטים, הם פשוט עלו על גשרים ועל עמודים והתחילו לנשק את התמונה, ספציפית, התיעוד שיש לכם זה מקרית מלאכי אבל זה היה בכל מיני מקומות כולל במעוז החילוניות - בתל אביב".

לוי מבטיח כי כדי למנוע סכנת נפשות של המטפסים הוא יציב ליד שלטי החוצות גלויות עם התמונה, כדי שאנשים לא יסכנו את עצמם ויטפסו.

"אני נמצא 25 שנה בעולם הפרסום ועשיתי עשרות קמפיינים ברוב המפלגות ומעולם לא ראיתי תופעה שאנשים עולים ומנשקים את הדמות", הוא אומר לסיום, "אולי זה בגלל המסר של האהבה שהוא מסר יפה של איחוד, וכל מי שרואה את השלט נשאר לו להגיד רק ברכה אחת - אמן".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר