תגובה ראשונה

נסראללה: "ישראל עשתה דבר מאוד מסוכן"

מזכ"ל ארגון הטרור חיזבאללה התייחס בנאום מוקלט לאירועים האחרונים בגזרת הצפון ואמר כי "מטוסים ישראלים ללא טייס מעל שמי ביירות, התפתחות מאוד מאוד מאוד מסוכנת" (עולם)

יוסי נכטיגל | כיכר השבת |
נסראללה נואם (צילום מסך)

מזכ"ל ארגון הטרור הלבנוני חיזבאללה, חסן נסראללה התייחס הערב (ראשון) לאירועים האחרונים בגזרת הצפון, והאשים את ישראל, עליה טען כי עשתה "דבר מאוד מאוד מאוד מסוכן".

הנאום המוקלט, תוכנן מראש לציון שנה לניצחון של דאע"ש, אך נסראללה בחרא להתייחס כמובן ראשית לכל לאירועים האחרונים.

בין היתר, הצליחה ישראל לסכל את פיגוע הרחפנים של איראן, במסגרת תקיפה לילית בסוריה. נסראללה אף חזר על הטענה כי המל"טים שנפלו בבירות, היו של ישראל.

לדבריו, "מטוסים ישראלים ללא טייס מעל שמי ביירות זו התפתחות מאוד מאוד מסוכנת". הוא הוסיף, "אם נשתוק על ההפרה הזו זה ייצור מצב מסוכן בלבנון".

לטענת נסראללה, "נכנסו שני מל"טים - אחד לצורך איסוף מודיעין, אנחנו לא הפלנו את המל"ט, אך צעירים בשכונה ראו אותו בגובה נמוך והם השליכו עליו אבנים - והוא נפל כתוצאה מכך.

"זמן קצר אחר כך הגיע המל"ט השני שנועד לתקוף - זו הייתה תקיפה במל"ט על מטרה בדאחייה. מדוע זה מסוכן? קודם כל כי נגרם נזק לבתים", פירט נסראללה.

הוא המשיך כי "זאת פעולת התוקפנות הראשונה בדאחייה מאז 2006. ישראל מודה שהיא ביצעה את התקיפה האווירית הזאת. זו ההפרה הגדולה והברורה הראשונה של כללי המשחק שנקבעו בתום מלחמת לבנון השנייה".

גם ראש ממשלת לבנון סעד אל-חרירי האשים את ישראל בשיגור הרחפנים. "מה שקרה בדאחייה הוא תוקפנות ישראלית גלויה נגד הריבונות הלבנונית. מדובר בהפרה ברורה של החלטה 1701", אמר.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר