"הידיים החוטאות לא יחמקו"

פיגועים ברצועת עזה: שלושה שוטרים נהרגו בשני פיצוצים

שני פיצוצים שאירעו אמש בדרום רצועת עזה ובמערבה, הביאו למותם של שלושה שוטרים • בצה"ל הכחישו כי תקפו ברצועה ובארגון החמאס פתחו בגל מעצרים של פעילים סלפים קיצוניים (אקטואלי)

אחת מזירות הפיגועים בעזה (צילום: מתוך טוויטר)

שלושה שוטרים נהרגו אמש (שלישי) בשני פיצוצים שאירעו בעיר, ומספר בני אדם נפצעו בהם אחד באורח קשה, כך הודיע משרד הפנים של ארגון החמאס השולט ברצועה. לפנות בוקר פתח החמאס בגל מעצרים של פעילים קיצוניים.

ברצועה מיהרו להאשים את ישראל וטענו כי מדובר בפעולת חיסול אך הן בצה"ל והן בשב"כ הכחישו כל קשר. בצה"ל הבהירו שלא לייחוס כי לא הייתה תקיפה.

תחילה התרחש פיצוץ בסמוך למחסום משטרתי בדרום רצועת עזה, שני שוטרים נהרגו ואדם אחד נפצע באורח קשה. כעבור כשעה אירע פיצוץ נוסף, במערב הרצועה, בו נהרג שוטר ונפצעו כמה בני אדם.

דובר משרד הפנים בעזה, איאד אל-בוזום, אמר כי הכוחות ברצועה מתמקדים במרדף אחר האחראים לפיצוצים והבטיח כי "הידיים החוטאות של אלה שביצעו את הפשע הזה לא יחמקו מעונש". בעקבות הפיצוצים והרג השוטרים כוחות הביטחון והמשטרה ברצועה העלו כוננות.

במהלך הלילה התייחס מנהיג חמאס, איסמעיל הנייה, לפיצוצים ואמר: "אין כל חשש בעזה, היא התגברה על דברים חמורים וגדולים יותר. אנחנו מביעים את תנחומינו על אנשי המשטרה שחרפו את נפשם בשטח בזמן שהם שומרים על ביטחון המולדת ושלום האזרחים".

הנייה הוסיף ואמר כי "יהיה אשר יהיה הדבר שעומד מאחורי הפיצוצים, המצב תחת שליטה ומנגנוני הביטחון הממשלתיים יאמרו את דברם, הדברים יתבהרו ויוצגו לציבור, אנחנו בטוחים שנשתלט על המצב ונגיע לכל הגורמים הקשורים לפיצוצים".

העיתונאי אליאור לוי מדווח הבוקר ב-ynet כי בעקבות הפיגועים ברצועה, פתח ארגון החמאס בגל מעצרים נרחב ברצועת עזה, ועצר פעילים סלפים קיצוניים ודמויות המזוהות עם קבוצות אסלאמיות רדיקליות, בהם כאלו המזוהים עם דאעש במחזו סיני.

עוד דווח כי משרד הפנים של חמאס הודיע כי יש בידיו קצה חוט לזהות האחראים לשני הפיצוצים.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר