משהו מבעבע בטפרברג

יקב טפרברג 1870 השלים בימים אלה את קליטתו והתקנתו של קו מילוי חדשני מתוצרת חברת GAI על רצפת היצור שלו, וזאת לקראת השקת סדרת יינות מבעבעים מתוצרתו. ברכישת קו המילוי, בעל כושר מילוי של 4500 בקבוקים בשעה, השקיע יקב טפרברג 1870 כ- 2,500,000 ש"ח. כל הפרטים

(פלאש 90)

יקב טפרברג 1870 השלים בימים אלה את קליטתו והתקנתו של קו מילוי חדשני מתוצרת חברת GAI על רצפת היצור שלו, וזאת לקראת השקת סדרת יינות מבעבעים מתוצרתו.

ברכישת קו המילוי, בעל כושר מילוי של 4500 בקבוקים בשעה, השקיע יקב טפרברג 1870 כ- 2,500,000 ש"ח. המכונה החדשה מאפשרת עבודה ללא מגע יד אדם, והיא מעבירה את הבקבוק בכל שלבי המילוי, החל משטיפה, דרך המילוי ועד לסגירתו בשני סוגי הפקקים (שעם, פקק הברגה).

"היקב נמצא בשנים האחרונות בתהליך צמיחה והתפתחות איכותית, אשר באה לידי ביטוי גם באמצעות השקעות בציוד חדש. המכונה החדשה הינה בעלת יכולת הגנה על היין המתאפשרת באמצעות שימוש במערכת גז אינרטי ומערכת ואקום מתקדמת לשימור איכות היין והארכת חייו", אומר מוטי טפרברג – מנכ"ל ובעלי היקב.

יקב טפרברג 1870 הינו היקב הפרטי הוותיק בארץ, הוא הוקם בשנת 1870 בסמטאות ירושלים ומייצג מסורת ייננות העוברת מדור לדור במשפחת טפרברג, כבר ששה דורות. היקב מייצר כחמישה מיליון בקבוקים בשנה. היינן הראשי הוא שיקי ראוכברגר, כיד ימינו משמש אוליבייה פרתי. מנהלת השיווק היא טל גולדנברג.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר