"עסקאות נדל"ן"

נעצרו שני אחים החשודים בהונאת מיליונים

לאחר כמה עסקאות נדל"ן שהעלו חשדות אצל מס הכנסה, גילו החוקרים, על פי החשד, כי שני אחים תושבי שפרעם הונו ורימו - תוך שימוש בזיוף מסמכים וזיוף חתימות ועסקאות (ארץ)

אילוסטרציה (צילום: shutterstock)

צוות חקירה מיוחד שהוקם במשמר הגבול של משטרת ישראל ופקיד שומה חקירות חיפה והצפון ברשות המיסים, התיר היום (ראשון) לפרסום, כי שני אחים משפרעם נעצרו בחשד להונאה ולזיוף מסמכים הנאמד בסכומים של מיליוני שקלים.

לפני כמה חודשים, מספר עסקאות נדל"ן הקפיצו את רשות המיסים שהחליטו להקים צוות חקירה מיוחד שיבדוק האם העסקאות נעשו על פי חוק.

על פי החשד, שני אחים משפרעם בגיל ה-60 לחייהם זיפו מסמכים בכדי לנשל את בעליהם החוקיים של מספר קרקעות חקלאיות בשפרעם ובקרית אתא ובכדי למכור אותן לצד שלישי.

כאשר בשביל זה הם ככל הנראה, השתמשו במסמכים מזויפים שהגישו השניים בניסיון להוכיח שאת הקרקעות הללו קנה אביהם שנפטר בשנת 1979 והם הועברו לאחות אחרת במסגרת הירושה שהותירה אימם לאחר שנפטרה בשנת 2014, את המיוחס להן הם עשו תוך מסירת ידיעות כוזבות ביודעין למשרדי מיסוי מקרקעין בנצרת ובחיפה.

השניים הצליחו בתרגיל המתוחכם שלהם להעביר את אחת הקרקעות על שמה של החשודה וקרקעות נוספות הצליחו החשודים למכור בתמורה למיליוני שקלים.

בחקירה עלה, שהחשודים פעלו לאיתור קרקעות שבעליהם החוקיים נפטרו לפני שנים רבות, או שהם ירדו מהארץ על מנת להונות את רשויות המדינה.

המעצר של השניים הוארך על ידי בית המשפט השלום עד ליום חמישי הקרוב, אז יוחלט האם להאריך שוב או לשלוח אותם למעצר בית.

"מדובר בחשדות כבדים של הלבנת הון, זיוף מסמכים והונאת רשויות המס ורישום המקרקעין." "מטריד לחשוב שעבריינים ועורכי דין יכולים לחבור יחד בכדי לנשל מקרקעות את בעליהם החוקיים בגלל בצע כסף." "אנו רק בתחילתה של חקירה משותפת עם רשות המיסים שמתבררת כמסועפת ומורכבת מאוד", מדגיש אחד מקציני מג"ב הממונים על החקירה.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר