נדהמו • צפו

צפו במרן הגר"ח אומר לרב פיינשטיין: קמתי לכבודך - אל תקום לכבודי

ראש ישיבת עטרת שלמה, הגר"ח פיינשטיין, הגיע אל מעונו של מרן הגר"ח. בני הבית המופתעים הבחינו כי הגר"ח קם לכבודו, כאשר רצה לקום לכבודו - מרן עצר אותו • צפו (חרדים)

חנני ברייטקופף | כיכר השבת |
מהפגישה (צילום: ללא קרדיט, באדיבות המצלם)

ראש ישיבת עטרת שלמה, הגר"ח פיינשטיין השתתף באסיפה בביתו של מרן הגר"ח קנייבסקי, כאשר מרן הבחין בו, הוא עשה מאמץ כדי לקום לכבודו, כאשר הרב פיינשטיין רצה לקום בחזרה - מרן עצר אותו מלקום.

האירוע התרחש בתחילת השבוע במהלך כינוס מיוחד להקמת קרן עבור משפחה של יתומים במעונו של שר התורה, בראשות ראש הישיבה הגר"ח פיינשטיין והפוסק הגרב"צ הכהן קוק, גאב"ד קהילת 'אבי עזרי' - מרכז פתח תקווה.

כשמתיישב ראש הישיבה, שר התורה מסב את פניו לעברו, מושיט לו את ידו לאות כבוד וחיבה ואומר לו 'מפני שיבה תקום' ובמאמץ מיוחד מתרומם מכסאו להדר את פני ראש הישיבה.

הגר"ח פיינשטיין שהגיב בחוסר נוחות, לאור הכבוד הניתן לו - התרומם גם הוא לכבודו של שר התורה, ואז אומר לו מרן "אני צריך לקום, אבל אתה למה שאתה תקום?".

משתתפי האסיפה, שכללו את בני הבית ועסקני קרן הצדקה עמדו נדהמים למראה המתרחש, ובמיוחד לאחר שבני הבית הדגישו כי כזה מאורע של הבעת הערכה וכבוד לא זכורה להם שהייתה בשנים האחרונות.

נכדו של מרן, הרב גדליה הוניגסברג, סיפר את הדברים בפני תלמידיו בישיבת תפארת ציון בבני ברק, וציין אף הוא כי בעשרות שנותיו בו הוא משמש את מרן שר התורה אינו זוכר מקרה דומה לזה.

יצויין כי הגר"ח פיינשטיין פוקד את ביתו של מרן שר התורה באופן קבוע, ובביקוריו הוא שוטח את ספיקותיו ושאלותיו בכל חלקי הש"ס מזרעים ומועד ועד לסדר קדשים וטהרות, וריתחא דאורייתא מתפתחת בחלל החדר.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר