התחייב בפומבי • צפו

בנימין נתניהו: 'תרשמו, אחזיר את נעמה יששכר'

בכנס פעילים שקיים הערב ראש הממשלה בנימין נתניהו, בחיפה, הוא התחחיב כי הוא יחזיר בקרוב את נעמה יששכר הישראלית שכלואה ברוסיה כבר תקופה ארוכה. צפו (אקטואלי)

יוני גבאי | כיכר השבת |
(צילום: Hadas Parush/Flash90. וידאו: פייסבוק ראש הממשלה)

בכנס בחירות שהתקיים הערב (שלישי), בחיפה התחייב ראש הממשלה כי הוא יעשה את מירב המאמצים מול נשיא רוסיה ולדימיר פוטין - כדי לשחרר את נעמה יששכר שכלואה בכלא ברוסיה.

לקראת הפריימריז בליכוד, קיים ראש הממשלה מספר כנסים באיזור הצפון, כשהגיע לכנס בחיפה הצהיר נתניהו (בדקה 4:05): "אתם קוראים לי הקוסם, אבל אני מתחייב דבר אחד, אני אביא את נעמה יששכר הביתה".

"אתם יכולים לרשום את ההתחייבות הזו, אני אעמוד מאחורי זה". חתם נתניהו את הדיון בנושא יששכר

בתוך כך, הדיון בערעורה של נעמה על גזר דינה יתקיים ביום חמישי הקרוב בבית המשפט במוסקבה. אמש נעמה ביקשה מהרשויות לאפשר לה להגיע לדיון בעניינה, ונענתה בחיוב.

כזכור, בית המשפט בעיר חימקי ברוסיה, גזר ביום שישי עונש חסר תקדים של 7.5 שנות מאסר על נעמה יששכר, שנתפסה עם 9.6 גרם של סמים בשדה התעופה כאשר עשתה את דרך לישראל בחזרה מהודו, לפני כחצי שנה.

בישראל מעריכים כי הסיבה לעונש הכבד, הוא ניסיון הרוסי להפעיל לחץ על ישראל שלא להסגיר לארצות הברית את בורקוב המבוקש על-ידי האינטרפול ונעצר בנמל התעופה בן גוריון לפני ארבע שנים.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר