לאחר ההתחייבות

מתקפל? גורמים בסביבת בנימין נתניהו: שחרור נעמה ייששכר ייקח זמן

לאחר שאמש התחייב ראש הממשלה, בנימין נתניהו כי כי הוא יחזיר בקרוב את נעמה יששכר הישראלית שכלואה ברוסיה כבר תקופה ארוכה, גורמים בלשכתו מצננים את ההתלהבות (בארץ)

(צילום: Marc Israel Sellem/POOL)

ראש הממשלה בנימין נתניהו, התחייב אתמול (שלישי), בכנס פעילים של הליכוד כי הוא אחראי לשחרורה המיידי של נעמה יששכר הכלואה ברוסיה. היום, גורמים בלשכה מצננים את ההתלהבות.

בסביבת ראש הממשלה הבהירו את דבריו ואמרוו כי הליך השחרור עוד ייקח זמן. לדבריהם, "מה שראש הממשלה נתניהו התכוון לומר זה שהוא מחויב להביא את נעמה יששכר הביתה. זה יקח עוד זמן. מתנהלים מגעים בנושא, וראש הממשלה לא מרפה ומחויב לכך".

הנאום של ראש הממשלה, אמש. את הדברים הוא אומר בדקה 4:05. מהפייסבוק של רוה"מ

בעקבות הדברים, ח"כ איציק שמולי תקף את ראש הממשלה וצייץ בטוויטר: "רק ציניקן חסר גבולות כנתניהו מסוגל לטעת אתמול במשפחת נעדרת תקוות שווא והיום כבר לפוגג את האשליה ולדלג לספין הבא. נתחיל בזה שבמסגרת 'יחסיי המצוינים עם הנשיא פוטין' לא יזרקו עוד ישראלים לכלא כקלפי מיקוח מול ממשלתך".

כזכור, אתמול הגיע לכנס בחיפה הצהיר נתניהו (בדקה 4:05): "אתם קוראים לי הקוסם, אבל אני מתחייב דבר אחד, אני אביא את נעמה יששכר הביתה".

"אתם יכולים לרשום את ההתחייבות הזו, אני אעמוד מאחורי זה". חתם נתניהו את הדיון בנושא יששכר

בתוך כך, הדיון בערעורה של נעמה על גזר דינה יתקיים ביום חמישי הקרוב בבית המשפט במוסקבה. אמש נעמה ביקשה מהרשויות לאפשר לה להגיע לדיון בעניינה, ונענתה בחיוב.

תחילת הפרשה החלה כאשר בית המשפט בעיר חימקי ברוסיה, גזר לפני מספר חודשים עונש חסר תקדים של 7.5 שנות מאסר על נעמה יששכר, שנתפסה עם 9.6 גרם של סמים בשדה התעופה כאשר עשתה את דרך לישראל בחזרה מהודו, לפני כחצי שנה.

בישראל מעריכים כי הסיבה לעונש הכבד, הוא ניסיון הרוסי להפעיל לחץ על ישראל שלא להסגיר לארצות הברית את בורקוב המבוקש על-ידי האינטרפול ונעצר בנמל התעופה בן גוריון לפני ארבע שנים.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר